اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اردبیل:

نظام کفر سیلی گیج‌کننده‌ای را از ملت ایران خورد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مردم ایران در 12 اسفند سیلی بزرگ و گیج‌کننده‌ای را به صورت زبون استکبار نواختند تا دیگر قادر به تکاپو در مسیر آرمانی ملت ایران نباشند.

نظام کفر سیلی گیج‌کننده‌ای را از ملت ایران خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب پرواز فرشته‌ها در اردبیل اظهار داشت: آن چه که به ملت ایران جرأت داده تا در صحنه‌های مختلف اردوگاه استکبار را زمین‌گیر و فلج کند اراده و باور قلبی به تداوم انقلاب و مسیر ولایی است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: آنهایی که احساس می‌کنند حضور گسترده مردم هیچ خاصیتی ندارد به عقب‌نشینی 24 ساعت گذشته آمریکا و شیاطین روزگار نگاه کنند که چگونه دچار هیاهو و برخی عقب‌نشینی از موضع قبلی شدند.

کاملی‌فرد خاطر نشان کرد: نهمین دوره انتخابات مجلس در حقیقت به صحنه هوشیاری و وفاداری ملت به نظام منجر شد و به یقین حضور پرصلابت مسئولیت سنگین منتخبان ملت را سنگین‌تر از هر زمان دیگر می‌کند.

این مسئول این حضور انقلابی و حماسه‌ساز را در سنگر دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب و امام راحل و شهدا سبب عزت و کم رنگ شدن فتنه‌‌های نظام‌های بیگانه یاد کرد و ادامه داد: تمام تفکرات نخ‌نما شده آمریکا در صحنه مجادله با ایران به مرز پوسیدگی رسیده و هیچ کس احساس نمی‌کرد آمریکای جهانخوار تا این قدر در برابر ملت ما به ذلت و خواری بیفتد.

وی رأی بالای مردم را پشتوانه عظیم در بر هم زدن تمام معادلات نظام کفر اعلام کرد و بیان داشت: صلابت ما امروز بر گرفته از دو رکن پشتیبانی ملت از نظام و ولایتمداری است.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل اضافه کرد: زنان ما همیشه بستر لازم را برای حضور کم دغدغه مردان در صحنه‌های دفاع و ایثار و شهادت فراهم آوردند و به یقین پشتیبانی آنها از رزمندگان پاداش و صوابی کمتر از خود جهاد ندارد.

کاملی‌فرد گفت: ما امروز با تکیه بر تفکر بسیج و اندیشه پاک اسلامی، ایرانی تلاش می‌کنیم تا شایسته‌ترین دستاوردها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا آنها ترغیب و تشویق به مشارکت در تمام ابعاد جامعه باشند.

وی دوران دفاع مقدس را دورانی ارزشمند و برگرفته از اندیشه‌های پاک و مطهر جوانان معصوم و پیران با تجربه خواند و افزود: آنهایی که امروز چنین دستاوردی را مشاهده می‌کنند باید قدر و منزلت آن را بدانند.

کتاب پرواز فرشته‌ها تألیف عظیم دشتی در مورد زندگینامه شهدای زن استان و نقش آنها در هشت سال جنگ تحمیلی است که با حضور جمعی از مسئولان رونمایی شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول