اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

12 فروردین عید ملی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر پاسداشت روز جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: دوازدهم فروردین روز عید ملی ملت ایران است.

12 فروردین عید ملی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی پاسداشت یوم‌الله دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی با تبریک فرا رسیدن عید نوروز اظهار داشت: حضور بیش از 98 درصدی مردم ایران در 12 فروردین سال 58 در پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده عزم راسخ و تصمیم جدی بر انتخاب جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخاب جمهوری اسلامی توسط مردم نشان‌دهنده عزم جدی مردم در تشکیل حکومت اسلامی است، افزود: رأی قاطع ملت ایران به جمهوری اسلامی ضربه بزرگی به لیبرال‌ها، چریک‌های فدایی خلق، جبهه ملی، نهضت آزادی، دمکرات‌های غرب‌گرا و کسانی که متمایل به حکومت غیر اسلامی بودند، وارد کرده و مردم با تشکیل حکومت اسلامی تمام آنها را کنار زدند.

اشجری حضور 64 درصدی مردم ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ادامه راه 12 فروردین سال 58 عنوان کرد و ابراز داشت: بیش از 76 درصد مردم گیلان در انتخابات اخیر شرکت کردند و پای صندوق‌های رأی آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر پاسداشت روز جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: دوازدهم فروردین روز عید ملی ملت ایران است.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های با شکوه روز جمهوری اسلامی در گیلان تصریح کرد: از فضای گردشگرپذیری استان باید در برگزاری جشن‌های دوازدهم فروردین استفاده مطلوب شود.

اشجری برنامه‌های دوازدهم فروردین سال 91 در گیلان با سال‌های گذشته را متفاوت خواند و بیان داشت: مراسم‌های با شکوهی در دوازدهم فروردین سال 91 در استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اجرای برنامه‌های شاد در روز جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: سازمان‌های مختلف با اجرای برنامه‌های مختلف در این جشن ملی شرکت می‌کنند.

وی آذین‌بندی و چراغانی میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر رشت همراه با نورافشانی مراسم شب دوازدهم فروردین را از برنامه‌های شهرداری برشمرد و یادآور شد: نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی بر تیرک خیابان‌ها، فعال کردن تلویزیون‌های شهری در شب و روز دوازدهم فروردین، تهیه و چاپ بنر به منظور نصب در محل‌های تبلیغاتی سطح شهر با موضوع دوازدهم فروردین و برگزاری جنگ شادی در یکی از پارک‌های مرکز شهر از جمله فعالیت‌های شهرداری رشت است.

اشجری خواستار فعال شدن مجتمع‌های فرهنگی گیلان با اجرای ویژه‌برنامه‌های روز جمهوری اسلامی شد و اذعان داشت: فعال کردن مساجد و کانون‌های فرهنگی به همراه آذین‌بندی مساجد، چاپ پوستر و ویژه‌نامه برای بهره‌برداری در مساجد و بهره‌برداری از فضای دعای کمیل و دعای ندبه در پرداختن به یوم‌الله دوازدهم فروردین از وظایف دبیرخانه امور مساجد استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، برگزاری مراسم استانی گرامیداشت یوم‌الله دوازدهم فروردین پس از نماز مغرب و عشا در مسجد سلیمانداراب در جوار مزار میرزا کوچک جنگلی را از برنامه‌های روز جمهوری اسلامی در گیلان برشمرد. 

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول