اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

مشکلی برای برگزاری انتخابات در آبیک وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات موجود در حوزه پشتیبانی، هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان آبیک وجود ندارد.

مشکلی برای برگزاری انتخابات در آبیک وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی شب گذشته در جلسه ستاد انتخابات شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، عوامل اجرایی انتخابات را یک هزار و 300 نفر ذکر و اظهار کرد: 68 شعبه اخذ رأی در شهرستان آبیک مستقر کرده‌ایم که از این تعداد 34 شعبه ثابت و مابقی سیار هستند.

وی افزود: از 34 شعبه ثابت، 30 شعبه در بخش مرکزی و چهار شعبه ثابت در بخش بشاریات و از 34 شعبه سیار 19 شعبه سیار در بخش مرکزی و 15 شعبه سیار در بخش بشاریات مستقر می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: منسجم‌ترین، کارا‌ترین و مجرب‌ترین نیروها را در امر انتخابات به کار گرفته‌ایم.

فرماندار آبیک ادامه داد: نیروهای به کار گرفته شده با اشتیاق کامل و کسب رضایت الهی وارد صحنه شده‌اند و از آغاز تبلیغات کار خود را آغاز کرده‌اند.

اعلایی خاطر نشان کرد: مردم فهیم و نجیب آبیک با حضور پرشور در انتخابات، حماسه دیگری را خلق می‌کنند و این در حالی است که به فضل الهی مجریان انتخابات کارنامه درخشانی را به مردم ارائه خواهند کرد.

فرماندار آبیک در ادامه گفت: 282 نفر در هیئت نظارت سازماندهی شده‌اند که به گروهای سه نفری و در مناطق حساس تا پنج نفر چینش شده‌اند.

اعلایی افزود: 70 درصد نیروهای نظارتی قدیمی و مابقی از نیروهای جدید هستند.

وی ادامه داد: 81 نفر در هیئت بازرسی مشغول به کار هستند که بیشتر نیروها در سه تا چهار دوره انتخابات تجربه داشته‌اند.

مسئول هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان آبیک نیز در این جلسه اظهار کرد: 500 نفر در هیئت اجرایی ثبت‌نام کرده‌اند که بنا بر پیش‌بینی‌ها و احتمالات، 300 نفر را آموزش داده‌ایم و نیروها از هفت نفر به چهار نفر چینش شده‌اند.

علی بختیاری تصریح کرد: هیئت اجرایی با رویکرد جوانگرایی در انتخابات وارد عمل شده که میانگین سن اعضای این هیئت 32 سال است.

وی ادامه داد: 51 درصد از نیروها جدید، 49 درصد قدیمی، 40 درصد معلمان با تجربه، 25 درصد خانه‌داران تحصیلکرده و 75 درصد دارای مدارج عالیه هستند.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول