اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 158

طاهری: در فضای انتخابات نباید تخریب صورت گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در فضای تبلیغات انتخابات نباید تخریب صورت گیرد.

طاهری: در فضای انتخابات نباید تخریب صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری در همایش ولایت‎مداران عرصه تعاون در مسجد کوی انقلاب گرگان اظهار داشت: اگر مردم در انتخابات پرشورتر شرکت کنند مجلس قوی و کارآمدی خواهیم داشت چرا که مجلس شورای اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است و بازتاب عملکرد نمایندگان داخلی و بین‎المللی است.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها از تخریب هم دوری کنند اذعان داشت: آنچه که انجام می‎دهید فردای قیامت باید پاسخگو باشید چرا که تخریب حتی اگر به دلیل ضعف باشد غیبت و اگر ضعفی نباشد و شما آن عمل را نسبت دهید به فردی تهمت خواهد بود و هر دوی آنها حق‌الناس و گناه نابخشودنی خواهد بود.

طاهری با اشاره به عملکرد خود در مجلس خاطر نشان کرد: آنچه که در طول این مدت محقق شد محصول تلاش همه خدمتگزاران نظام است و به نوعی عملکردی است که نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم داشته است.

کاندیدای متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا با بیان اینکه یک نماینده نمی‎تواند در همه عرصه‎ها تخصص داشته باشد تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم در مباحث تخصصی وارد شویم و مسائل را پیگیری کنیم در شهر گرگان 15 کمیته متشکل از مدیران، صاحب‌نظران و افراد متخصص در صنف و گروه‎ها برای استفاده از نظرات افراد متخصص در حوزه‎ها تشکیل داده‎ایم.

طاهری یادآور شد: همچنین در راستای حل مشکلات کشاورزان دیدارهای مختلف مردم با مسئولان را داشته‎ایم و در خصوص مشکلات کشاورزان در حد و اختیارات تصمیماتی اخذ و اگر فراتر از مجلس بود مباحث را در وزارتخانه‎ها پیگیری می‌کردیم.

نماینده مجلس گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی عدم آزادسازی قیمت‎ها در بخش کشاورزی را یکی از اقدامات انجام شده برشمرد و تاکید داشت: دولت در لایحه هدفمندی یارانه‌ها کل یارانه بخش کشاورزی را حذف کرده بود و در آنجا ما وارد شدیم و در چند ماه کار مجلس، دولت پذیرفت تا حداقل بخشی از یارانه این بخش حذف شود.

وی بیمه کشاورزان را از دیگر مباحث پیگیری شده در مجلس هشتم دانست و تصریح کرد: کشاورزان قبل از آن از بیمه درمانی عشایر و روستائیان بهر‎ه‎مند شده بودند و با بحث‎هایی که مطرح شد طرح دادیم که این قشر پرتلاش از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند.

طاهری اذعان داشت: خوشبختانه موفق شدیم تا موافقت دولت را نیز در این خصوص داشته باشیم و برای سال آینده بودجه‎ای به این عنوان در تامین اجتماعی تعریف شد که البته در اجرا بعضی از مسائل آن هنوز مرتفع نشده که آن هم توسط مدیران در دست بررسی است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول