اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهر قدس:

تمام مراحل برگزاری انتخابات را زیر نظر داریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهر قدس تأکید کرد: ستاد انتخابات و هیئت‌های نظارت و اجرایی با دقت تمام مراحل برگزاری این حوزه را زیر نظر دارند.

تمام مراحل برگزاری انتخابات را زیر نظر داریم

علی جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهر قدس اظهار داشت: آرای مردم امانتی در دست مسئولان است و جا‌به‌جایی یک رأی و حتی غیر عمدی هرگز پذیرفته نمی‌شود.

وی تصریح کرد: به همین دلیل در زمان انتخاب هیئت‌های اجرایی در ستاد انتخابات شهر قدس تأکید داشتم که باید افرادی امین، با ایمان، ولایت‌مدار‌، صالح و مورد اعتماد مردم وظایف اجرایی و نظارتی را برعهده گیرند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهر قدس ادامه داد: مردم به مسئولان اعتماد کرده و آرای خود که برگرفته از نظرات و اندیشه‌های آنها است را در اختیار ما قرار می‌دهند.

جهانبخشی تأکید کرد: بنابراین ما باید از تمام امکانات و توانایی خود برای حراست از این آراء استفاده کرد و در صورت کم‌کاری و بی‌توجهی‌ در این دنیا و آخرت پاسخگوی ملت‌، شهدا و ولایت خواهیم بود.

* اولویت برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری است

وی با بیان اینکه کشورهای غربی تلاش بسیاری برای ضربه زدن به ملت ایران و جمهوری اسلامی انجام داده و می‌دهند، گفت: هدف ما باید برگزاری انتخاباتی حداکثری، پرشور و مردمی باشد.

فرماندار شهر قدس افزود: این انتخابات باید رقابتی و سالم برگزار شده و کاندیداها و نامزدها با گرایش‌های مختلف بتوانند خود را به مردم معرفی کنند.

جهانبخشی اظهار داشت: خوش‌بختانه شور و نشاط بسیار خوبی در شهر قدس وجود دارد و در حالی که چند روز به انتخابات باقی مانده است، ستادهای نظارتی و اجرایی آماده انجام وظایف مهم خود هستند.

وی در پایان تأکید کرد: به طور قطع ملت ایران در روز دوازدهم اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح، گامی دیگر در راه توسعه و آبادانی کشور برمی‌دارند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول