اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر:

هیئت‌های مذهبی حضوری عاشورایی در انتخابات خواهند داشت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در روز 12 اسفند ماه حضوری عاشورایی در انتخابات مجلس خواهند داشت.

هیئت‌های مذهبی حضوری عاشورایی در انتخابات خواهند داشت

نوشاد نوشادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار سرنوشت‌ساز است و باید همه آحاد مردم با حضور پر‌شور خود در پای صندوق‌های رای در روز 12اسفند یوم‌الله دیگری را بیافرینند.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت و حضور حماسی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این حضور و ایجاد خدشه به سلامت انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت پرشور و دشمن شکن مردم در انتخابات 12 اسفند ماه، حداقل پاسخی به این توطئه‌ها و آرزوهای دشمن است.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی هیئت‌های مذهبی کشور در پایان نقش هیئت‌های مذهبی را در مناسبت‌های مختلف و انتخابات متعدد بسیار کلیدی و تاثیرگذار خواند و گفت: هیئت‌های مذهبی به عنوان بزرگترین تشکل مردمی و مذهبی نقش بسزایی در انتخابات‌ گذشته ایفا کرده‌اند. 

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول