اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا بهارستان نهم

وحیدی: باید از انتخابات برای تقویت پایه‌های نظام استفاده کرد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: باید از فرصت انتخابات مجلس برای تقویت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

وحیدی: باید از انتخابات برای تقویت پایه‌های نظام استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالحسن وحیدی عصر امروز در نشست با خانواده صنعت، معدن و تجارت و جامعه اصناف خراسان شمالی اظهار داشت: قطعاً حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو نقطه مقابل تحریم دشمن است.

وی برگزاری انتخابات با شکوه مجلس و انتخاب نمایندگانی کارآمد را سبب دلگرمی ملت‌های ستمدیده و مسلمان منطقه عنوان کرد.

وی به جایگاه مجلس شورای اسلامی از منظر قانون اساسی اشاره کرد و ادامه داد: از 177 اصل قانون اساسی 49 اصل در خصوص جایگاه مجلس و وظایف نمایندگان بوده که نشانه اهمیت ویژه مجلس است.

وحیدی اهمیت حضور مردم در انتخابات 12 اسفند را برشمرد و افزود: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی یک‌بار دیگر در انتخابات مجلس عهد و پیمان خود با امام و شهیدان و بیعت با مقام معظم رهبری را تجدید خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدات و تلاش‌های امامان پیامبران الهی و مجاهدان در طول تاریخ بشریت برشمرد و گفت: باید از این هدیه الهی با جان و دل حفاظت شود.

وی همچنین بر هوشیاری آحاد مردم در انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: انتخابات کم‌هزینه‌ترین فرصت برای استکبار جهت خدشه وارد کردن به صفوف مستحکم ملت است لیکن مردم همیشه در صحنه ضمن حضور گسترده در انتخابات نهم مجلس خواست دشمنان را بی‌اثر خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به حضور اصناف در تمام صحنه‌ها تصریح کرد: اصناف در صحنه انتخابات نیز مثل آحاد جامعه حضور گسترده خواهند داشت.

سید ابراهیم حسینی اظهار داشت: نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم و حفظ نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزنده است.

نشست خانواده صنعت، معدن و تجارت و جامعه اصناف خراسان شمالی در آستانه انتخابات مجلس نهم در تالار حافظ برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول