اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مجلس رسانه ملی:

حضور حداکثری در انتخابات مایه اقتدار کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مجلس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های اخذ رأی را مایه اقتدار ایران اسلامی خواند.

حضور حداکثری در انتخابات مایه اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمود عاطفی امشب در همایش بزرگداشت روز مهندس که با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار این شهرستان، برخی از مسئولان محلی و جمعی از مهندسان در سالن همایش‏های فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ویژگی‏های منحصر به فردی برخوردار است.

وی ادامه داد: موضوع انتخابات در 33 سال گذشته هیچ‏گاه با مؤلفه‏هایی که امروز در منطقه و جهان مطرح است، مواجه نبود.

عاطفی با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جهان خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته منطقه خاورمیانه، شاخ قاره آفریقا و همچنین قلب نظام سرمایه‏داری با بیداری اسلامی و بیداری انسانی همراه و هم‏ساز بود.

مدیرکل امور مجلس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: علاوه بر این تحولات شگرف، جهان استکبار گرفتار در بحران نسبت به مردم و نظام اسلامی ایران احساس خطر می‏کند.

وی اضافه کرد: چندی پیش برخی تارنماهای وابسته به دستگاه استکباری با نمایش تصاویر چند تن از بانوان ورزشکار ایرانی، از آماده‏سازی آنها برای نبرد با آمریکا البته با به‏کارگیری واژه تروریست خبر داده بودند.

عاطفی افزود: این اقدام در حالی انجام شد که این بانوان در حال انجام یکی از ورزش‏های رزمی مرسوم و متداول در سطح ورزش‏های بین‏المللی بودند.

مدیرکل امور مجلس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مصادیق واقعی قدرت خاطر نشان کرد: در هیچ منبع و خروجی خبری و غیر خبری مباحثی مانند بمب اتمی و قدرت نظامی به عنوان مصادیق قدرت جمهوری اسلامی مطرح نشده است.

وی ادامه داد: بلکه مردم، ارادت آنها و دلبستگی‏شان به عنوان معیارهای اصلی قدرت نظام اسلامی مطرح هستند.

عاطفی افزود: مردم ایران خود را از بدنه نظام اسلامی می‏دانند و شاید به دلیل برخی مشکلات و از روی دلسوزی لب به گلایه بگشایند؛ اما در ایام‏الله 9 دی و 22 بهمن پای صندوق‏های رأی شاهد حضور حداکثری همین مردم شریف هستیم.

مدیرکل امور مجلس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: عرصه انتخابات بستری است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، دکترین آفندی و پدافندی ترسیمی از سوی نظام سلطه برای این مرز و بوم اسلامی با ضعف مواجه خواهد شد.

وی با یادآوری گوشه‏ای از وقایع هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس توان نظامی ایران برتر از رژیم تا بن دندان مسلح بعثی و حامیان غربی و شرقی بی‏شمار آن نبود.

عاطفی ادامه داد: مؤلفه‏ای که موجبات پیروزی شکوهمند ایران اسلامی در پایان هشت سال دفاع مقدس را رقم زد، روحیه بسیجی‏وار مردم بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول