اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی نمین:

یک هزار و 350 نفر در نمین مجری انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی نمین گفت: در شهرستان نمین با آموزش‌های ارایه شده بیش از یک هزار و 350 نفر به عنوان مجریان انتخابات در روز 12 اسفند فعالیت می‌کنند.

یک هزار و 350 نفر در نمین مجری انتخابات هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله نعیمی عصر امروز در پایان دوره آموزشی توجیهی اعضای شعب اخذ رأی در نمین اظهار داشت: این عوامل انتخاباتی با رعایت دو اصل امانتداری و قانونمداری تلاش می‌کنند تا در یوم انتخابات در نهایت دقت و احساس مسئولیت آرای مردم را جمع‌آوری کنند.

وی از تدارک 69 شعبه اخذ رأی در نمین خبر داد و تصریح کرد: این شعب اخذ رأی در سه حوزه نمین، عنبران و آبی‌بیگلو در نظر گرفته شده است.

نعیمی خاطر نشان کرد: حدود 43 شعبه اخذ رأی در این شهرستان به شکل ثابت و در مناطق شهری و روستایی دایر می‌باشد و 26 شعبه سیار روستایی نیز فعالیت می‌کنند.

این مسئول ضرورت تعامل و همکاری هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی را در برگزاری انتخاباتی با شکوه ضروری توصیف کرد و ادامه داد: اعضای شعب اخذ رأی با رعایت اصول بی‌طرفی در برگزاری قانونمند انتخابات دخیل می‌باشند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: اگر چه بسیاری از تحلیل‌گران مسایل سیاسی و انتخاباتی معتقدند در نظام اسلامی به معنای واقعی مبانی دموکراسی و آن چه در غرب پیاده می‌شود، اجرایی شده است اما در 33 سال گذشته مدل جدید و برگرفته از اندیشه قرآنی و اسلامی را در برگزاری انتخابات نشان دادیم تا همه به واقعیت‌ها و حاکمیت ارزش‌ها پی ببرند.

به گزارش فارس، بخشدار مرکزی نمین در ادامه سخنان خود گفت: در انتخاباتی که ملت ایران نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کنند قدرت‌ها و صاحبان ثروت هیچ نقش و جایگاهی ندارند بلکه این اصالت حضور مردم است که به انتخابات مقبولیت و مشروعیت می‌بخشد.

نعیمی در ادامه افزود: آنهایی که مدعی هستند در ایران اسلامی ما برخی از عناصر دموکراسی بر گرفته از تفکر پوچ غربی رعایت نمی‌شود صحنه 12 اسفند امسال را به دقت رصد کنند تا میزان عشق و دلدادگی مردم به ولایت و حاکمیت اسلام را نظاره‌گر باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول