اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات سیستان ‌و بلوچستان:

هیچ تخلف انتخاباتی در حوزه‌های مختلف سیستان ‌و بلوچستان گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون هیچ تخلف خاصی در حوزه‌های انتخاباتی استان سیستان و بلوچستان گزارش نشده است.

هیچ تخلف انتخاباتی در حوزه‌های مختلف سیستان ‌و بلوچستان گزارش نشده است

رجبعلی شیخ‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بازرسان آموزش‌های مورد نظر را دیده و توجیه شده‌اند و همایش‌های توجیهی بازرسان صورت پذیرفته و گستره استان زیر چتر بازرسان است.

وی افزود: به صورت روزانه اخبار و اطلاعات انتخابات گزارش می‌شود و مقابل هرگونه تخلف از قانون به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به یاری خداوند تاکنون تخلف خاصی در حوزه‌های انتخاباتی استان صورت نپذیرفته و به مرور فضای شور انتخاباتی بر استان در حال حاکم شدن است و امیدواریم انتخابات در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون تخلف و حاشیه‌ای داشته باشیم.

شیخ‌‌زاده ادامه داد: مردم ما الگوی عملی بیداری هستند و بیداری اسلامی نتیجه و ثمره انقلاب اسلامی است.

وی همچنین گفت: مردم هوشیارانه فضای رسانه‌ای را رصد می‌کنند و با حضور مقتدرانه خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه دشمن را نومید و دوستداران نظام و نهضت جهانی بیداری اسلامی را قوت خواهند بخشید.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تمام شرایط برای برگزاری یک انتخابات رقابتی و سالم آماده و فرآیند انتخابات در مسیر قانونی خود در حال انجام است.

شیخ‌زاده عنوان داشت: لذا هر گونه شبه‌افکنی درباره انتخابات، آب به آسیاب دشمن ریختن و تقویت اردوگاه دشمن و استکبار و ظلم به نظام اسلامی است.

وی افزود: هدف دشمن کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات است، اما قراین نشان می‌دهد که میزان مشارکت مردم استان در انتخابات بیش از دوره گذشته و جزو استان‌های برتر کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول