اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/120

رهی: مردم با حضور حماسی خود چشم فتنه‌گران را کور خواهند کرد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تأکید کرد: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات چشم فتنه‌گران را کور خواهند کرد.

رهی: مردم با حضور حماسی خود چشم فتنه‌گران را کور خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی عصر دوشنبه در نشستی که با حضور مدیران اجرایی استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، با مقایسه مردم ایران و سایر نقاط جهان اظهار کرد: امروز در کشور ما همه زیر سایه ولایت فقیه حرکت می‏کنند و کشور به شکر خداوند متعال از امنیت کامل برخوردار است.

وی افزود: مردم بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات، چشم فتنه و فتنه‏گران را کور می‏کنند و همه باید در برهه کنونی هوشیار باشیم تا صحنه تاریخی انتخابات مجلس نهم پرشور باشد و برنامه‏ها با نشاط به پیش برود تا دشمن در نهایت عقب‏نشینی کند.

استاندار سمنان گفت: امروز اگر حتی یک نفر در انتخابات کمتر حاضر شود، بدون شک دشمن یک نفر به نیروهای خود اضافه خواهد کرد و هر مقدار که ما عقب‏نشینی کنیم، آنها جلوتر می‏آیند.

رهی با بیان اینکه در زمان حاضر نباید فرصت به دشمنان اسلام و انقلاب بدهیم، تأکید کرد: آمریکا و صهیونیسم بین‏الملل در حال نابودی و رو به زوال هستند و امروز ما در پیچ تاریخی شکوه و اقتدار قرار داریم.

وی اظهار داشت: انتخابات پرشوری در سراسر کشور به خصوص استان سمنان باید داشته باشیم و انتخابات را نوعی عبادت در درگاه حضرت حق تلقی کنیم تا غم و غصه با برگزاری شکوهمند آن در دشمن غالب شود و پس از انتخابات آنها را ناراحت و ناامید ببینیم.

استاندار سمنان ادامه داد: باید انتخاباتی را برگزار کنیم که دل رهبر معظم انقلاب اسلامی شاد و خوشحال شود و این یک فرصت تاریخی است که به هیچ وجه نباید آن را از دست داد.

رهی بیان کرد: امروز همه غربی‏ها و جهانیان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ایران را نشانه گرفته‏اند تا اگر میزان حضور مردم در این انتخابات کم باشد و با نشاط برگزار نشود، قطعنامه‏ها، اقدامات و فعالیت‏های اختلال‏گرایانه خود را دوباره شدت بدهند.

استاندار سمنان گفت: در انتخابات مجلس نهم به مردم نیاز داریم و باید حضور حداکثری ملت ایران در صحنه رقم بخورد تا فعالیت‏های مستمر و پشت سر هم غربی‏ها به جایی نرسد.

رهی تأکید کرد: همه باید در صحنه باشند و به نظام اسلامی و کشورشان با حضور با شکوه در انتخابات مجلس خدمت کنند.

وی با تأکید بر اینکه در ادارات و دستگاه‏های دولتی مردم باید تکریم شوند، اظهار داشت: سبز‏های معاویه‌صفتی که راهپیمایی 25 بهمن را به زعم خودشان برگزار کردند، به هیچ وجه در فکر حفظ نظام نیستند و ما باید به ملت غیوری که همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده‏اند، احترام بگذاریم.

استاندار سمنان ادامه داد: مردم ولایت‏مدار ایران اسلامی، این فتنه‏گران و سبزهای اموی را با خاک یکسان می‏کنند و این پیام ما به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول