اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/123

کاتبی: برنامه‏های جریان انحرافی در انتخابات قابل تأمل است

خبرگزاری فارس: کارشناس‌ارشد مسائل سیاسی تأکید کرد: برنامه‏های جریان انحرافی برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قابل تأمل است.

کاتبی: برنامه‏های جریان انحرافی در انتخابات قابل تأمل است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان ابوتراب کاتبی دوشنبه شب در نشست سیاسی بسیجیان گردان امام روح‏الله(ره) دامغان که در روستای خورزان این شهرستان برگزار شد، گفت: فتنه‏گران برای انتخابات مجلس نهم برنامه دارند و باید مراقب دسیسه‏های آنها بود.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان نسبت به سرنوشت خود و جامعه حساس هستند، با تبیین برنامه‏های جریان انحرافی، جریان فتنه و اصلاح‏طلبان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از اهداف، برنامه‏ها و فعالیت‏های آنها در انتخابات اسفندماه امسال پرده برداشت.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی از بسیجیان خواست تا در تمام مراحل با حفظ هوشیاری و پیگیری‏های مستمر خود، مسائل را رصد کرده و همواره نسبت به سرنوشت خود و جامعه حساس باشند.

کاتبی هم‌چنین افزود: نقش بسیجیان در تمامی دوران انقلاب نقشی اساسی و بی‏بدیل بوده است و این پیش‏قراولی باید امروز نیز حفظ شود.

این کارشناس‌ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: در طول 33 سال عمر انقلاب اسلامی نهادی که در تمام مواقع و در همه جا حضور مستمر و فعالی داشته، بسیج است.

به گزارش خبرگزاری از میامی، هم‌چنین جلسه هم‏اندیشی سرگروه‏های صالحین پایگاه‏های حوزه فدک در سالن اجتماعات این حوزه برگزار شد.

مسئول بسیج خواهران میامی در این‌باره گفت: این جلسات به صورت فصلی و برای بررسی مسایل و مشکلات حلقه‏های تربیتی صالحین پایگاه‏ها به صورت متمرکز در محل حوزه برگزار می‏شود.

نسرین تاجیان در ادامه اظهار داشت: به دلیل اینکه سرگروه‏های تربیتی پایگاه‏ها، ارتباط نزدیکی با بسیجیان و حلقه‏های صالحین دارند و بیشتر از مسائل و مشکلات آنها آگاه هستند، این جلسات را به صورت متمرکز برگزار می‏کنیم تا مربیان و سرگروه‏ها ضمن بیان مسائل، در خصوص این مشکلات هم‏اندیشی کرده و راه‌حل‏ها را بیابند.

وی در پایان افزود: فرماندهان بسیج در این جلسات، تجربیات موفق خود را به سایران ارائه می‏دهند تا بتوانند با تعامل و هماهنگی هم، روش‏های نوین اداره این حلقه‏ها را به کار گیرند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول