اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان میانه:

عوامل اجرایی با آمادگی کامل انتخاباتی ماندگار برگزار خواهند کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان میانه گفت: عوامل اجرایی با آمادگی کامل انتخاباتی ماندگار برگزار خواهند کرد.

عوامل اجرایی با آمادگی کامل انتخاباتی ماندگار برگزار خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی‌ خلفاپور دوشنبه شب در جلسه توجیهی ستاد انتخابات شهرستان میانه اظهار داشت: عوامل اجرایی انتخابات باید در تمام مراحل انتخابات دقت عمل داشته باشند چراکه کوتاهی در این امر ممکن است انتخابات را زیرسؤال برده و موجب شادی دشمن و مغرضان شود.

وی افزود: در همایش آموزشی و توجیهی ستاد انتخابات شهرستان میانه که امروز آخرین آن انجام شد، عوامل اجرایی انتخابات توجیه نهایی شدند تا از این مرحله به بعد مدیریت برگزاری انتخابات را به عهده گیرند و با دقت به برگزاری حماسی آن کمک کنند.

خلفاپور تصریح کرد: قرار است 2 هزار و 671 نفر شامل نیروهای انتظامی، اجرایی، نظارتی و خدماتی انتخابات شهرستان میانه را برگزار کنند و بی‌شک همکاری، مشارکت و همدلی تمام دست‌اندرکاران و مردم برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم می‌زند.

وی ادامه داد: انتخابات در هر کشوری از حساسیت بالا برخوردار است و در ایران اسلامی به دلیل الگو بودن آن، این حساسیت بیشتر است و با وحدت و یکپارچگی شاهد برگزاری انتخاباتی پرشکوه و دشمن‌شکن خواهیم بود.

خلفاپور گفت: همه عوامل باید به دقت در زمینه وظایف خود توجیه باشند تا انتخاباتی در کمال صحت و سلامت و در شأن نظام و مردم برگزار کنیم.

فرماندار میانه در ادامه به شاخصه‌های نماینده اصلح اشاره کرد و اظهار داشت: تکیه بر توانایی‌های علمی، مقید بودن به ارزش‌های اسلامی و انقلاب و مردمی بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نماینده اصلح است که لزوم توجه مردم در این زمینه را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام مهمی به دنبال دارد که مهم‌ترین آن نمایش استقلال، اقتدار و حمایت از نظام در تمام صحنه‌هاست.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول