اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاله افتخاری:

جریان انحرافی برای انتخابات برنامه‏ریزی کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان انحرافی، فتنه‏گران 88 و دیگران برای انتخابات آتی مجلس برنامه‏ریزی کرده‏اند.

جریان انحرافی برای انتخابات برنامه‏ریزی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، لاله افتخاری امشب در مسجد جامع شهر بومهن در جمع مردم بخش مرکزی تهران اظهار کرد: دو گروه به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دل بسته‏اند.

وی ادامه داد: گروه نخست جریان انحرافی، فتنه‏گران سال 88 و دیگر دشمنانی هستند که قصد و نیتشان جبران تقابل مردم در برابر زیاده‏خواهی‏های آنهاست.

افتخاری اضافه کرد: جلوگیری از الهام‏بخشی ایران برای دیگر ملل مسلمان، ایجاد مانع در روند رو به رشد تبدیل این امت به الگوی آزادی‏خواهان جهان، ایستادگی در معرفی ایران به عنوان کشور مهد پیوند دین و سیاست و ... همگی از اهداف و مقاصد این گروه شمرده می‏شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، جریان بیداری اسلامی را دیگر گروه ارزیاب مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواند.

وی تصریح کرد: مردم در بسیاری از کشورهای منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و حتی قلب نظام سرمایه‏داری، انقلاب‏هایی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران را به ثمر نشانده و یا در حال مبارزه برای احقاق حقوق اسلامی و انسانی خود هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مصادیقی همچون زنان در زندان، جوانان شهید و طفل نوزاد در خون غلتیده در یک کلام الگوی ایرانی و در نگاهی جامع برگرفته از عاشورای سرخ حسینی است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری و گسترده امت اسلامی ایران در پای صندوق رای نشان‏دهنده موفقیت الگوی حکومتی مبتنی بر دین مبین اسلام و دلگرمی مردم این کشور به نظام اسلامی است.

افتخاری اضافه کرد: بدین ترتیب، علاوه بر خنثی‏سازی دسیسه‏های دروغین تبلیغاتی گسترده غرب در خصوص دلسردی مردم ایران از انقلاب اسلامی، بر دلگرمی دیگر ملل آزادی‏خواه جهان برای نیل به اسلام ناب محمدی (ص) افزوده می‏شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، بیداری اسلامی را حلقه‏های جزیره‏گونه در حال پیوند به یکدیگر جهت ظهور امام عصر (عج) توصیف کرد.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب افراد اصلح جهت حضور در صحن بهارستان خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات حقی همراه با مسئولیت است.

افتخاری ادامه داد: بر اساس وقایع روز منطقه و جهان هر رای با خون شهدای بحرین گره خورده و باید برای آن در محضر پاک شهدا گلگون‏کفن همه اعصار تاریخ پاسخگو بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لیست جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه لیست جبهه متحد اصولگرایان از سوی دو نهاد پشتیبان ولی امر مسلمین و شهدای اسلام همچون جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تایید شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول