اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی:

انتخابات صحنه حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی صحنه حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام راحل و شهدای گرانقدر اسلامی است.

انتخابات صحنه حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، علی مهدوی دوشنبه شب در جلسه توجیهی انتخاباتی شهرستان میانه اظهار داشت: 20 هزار نفر در سطح استان طی دو مرحله آموزش‌های مربوط به انتخابات را دیده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: آموزش‌های ارائه شده در این جلسات در صحت انتخابات مهم و اساسی است و عوامل اجرایی  امانتدار انتخابات هستند که از آرای مردم به خوبی و دقت مراقبت خواهند کرد.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه میزان رای ملت است، از مردم خواست تا با رعایت مسائل قانونی و انتخاب اصلح خود در پای صندوق‌های رای با اصل شناسنامه و کارت ملی حضور یابند.

وی تصریح کرد: مردم باید در این شرایط سرنوشت‌ساز با حضور گسترده خود حماسه‌ای دیگر رقم زده و چشم‌های خیره شده دشمن برای کاهش میزان مشارکت را کور کنند.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: انتخابات در حقیقت اراده یک یک ملت ایران است که با اتحاد و همدلی تبدیل به اراده ملی می‌شود و در این صورت شکست‌ناپذیر خواهد بود و برای ملت ایران، اقتدار و خودباوری ملی به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی صحنه حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام راحل و شهدای گرانقدر اسلامی است، اظهار داشت: مردم سرافراز ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات ضریب امنیت ملی را افزایش چشمگیر داده و اقتدار را به نمایش خواهند گذارد.

مهدوی در ادامه تصریح کرد: اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و این آزمون بزرگ همچنین اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در کنار عنصر مهم نقش حضور حداکثری مردم در صحنه بر همه روشن است چراکه هرچه از عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، مردم متعهد و انقلابی به اهمیت حضور و نقش تعیین‌کننده خود در صحنه‌های انقلاب آگاه‌تر می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول