اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-211

هادربادی: چشم نظام در تمام مراحل انتخابات بازرسین هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: بازرسین در تمامی مراحل برگزاری انتخابات چشم نظام هستند.

هادربادی: چشم نظام در تمام مراحل انتخابات بازرسین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان غلامرضا هادربادی در گردهمایی بازرسین نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: بازرسی یکی از رسالت‌های خطیر در بحث انتخابات به شمار می‌رود چرا که بخش مهمی از صیانت و امانتداری از آرای مردم به عنوان وظیفه سنگینی بر عهده این افراد است.

وی با بیان اینکه در تمامی مراحل برگزاری انتخابات بازرسین چشم نظام هستند، تصریح کرد: این افراد اگر در انتخابات وظیفه خود را به خوبی انجام ندهند جای حرف زدن و مانور دشمن را باز خواهند کرد.

عضو هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان جنوبی تصریح کرد: برای هر شعبه اخذ رای یک بازرس و سه سربازرس انتخاب شده که این افراد باید در تمامی مراحل انتخابات اوضاع را به خوبی رصد کنند و بر وظایف خویش آگاه و واقف باشند.

هادربادی با اشاره به اینکه بولتن‌هایی حاوی تمامی وظایف و اقداماتی که باید بازرسین و سربازرسین انجام دهند بین آنها توزیع شده است، افزود: بازرسان هرگز نباید درگیر امور اجرایی انتخابات شوند و فقط باید کار خودشان را انجام دهند.

وی در ادامه با تاکید بر برخی از وظایف بازرسان و انجام درست آنها توسط بازرسین اظهار داشت: بازرسان باید بر عدم وجود تبلیغات نامزدها در اطراف محل شعبه اخذ رای توجه و نظارت کنند همچنین بازرسین در زمان پلمپ صندوق‌های رای و  قرائت آرا حاضر و بر سن قانونی رای‌دهندگان نظارت کنند.

عضو هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان جنوبی انتخابات را مظهر وحدت و انسجام اسلامی ملت عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند انتخابات آبروی ملی، کانون رشد ملی و وسیله‌ای برای رسیدن به عزت ملی است لذا باید به این مهم و بیانات و تاکیدات رهبری توجه ویژه صورت گیرد.

هادربادی با بیان اینکه انتخابات نقطه اتکا و وصل شدن مردم به نظام محسوب می‌شود، یادآور شد: انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن برای نظام و کشورمان مصونیت‌بخش است.

وی با اشاره به اینکه به منظور خنثی‌سازی و بی‌ارزش کردن حربه‌های دشمنان در راستای انتخابات باید مردم دقیقا نقطه عکس هدف دشمن حرکت کنند، تصریح کرد: دشمن روی حضور حداقلی مردم در این انتخابات تمرکز کرده و ملت باید در نقطه عکس آن عمل کنند یعنی با مشارکت گسترده و با بصیرت خویش در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

عضو هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: امروز چشم‌های غضبناک دشمن به سمت این انتخابات خیره شده و برای آن نقشه‌های زیادی دارد که حضور حماسی و پرشور توام با شعور مردم سبب کوری چشم دشمن می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول