اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی توجیهی ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی:

حقی از مردم و نامزدهای انتخاباتی نباید ضایع شود

خبرگزاری فارس: مربی آموزشی و توجیهی ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به تاکیدات امام راحل گفت: در انتخابات نباید حقی از مردم و نامزدهای انتخاباتی ضایع شود.

حقی از مردم و نامزدهای انتخاباتی نباید ضایع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، صفر اصغری عصر امروز در حاشیه آخرین همایش آموزشی و توجیهی ستاد انتخابات شهرستان میانه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: ما رای‌دهندگان با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای انتخاباتی دشمن‌شکن برگزار می‌کنیم تا بار دیگر امید دشمن به یاس بدل شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به رعایت قانون گفت: وظایف نامزدهای انتخاباتی به هنگام تبلیغات و وظایف مجریان و دست‌اندرکاران اجرایی همچنین ناظران انتخابات در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به دقت مشخص شده است و از این رو کسی نباید از آن تخطی کند.

اصغری همچنین به ماده 66 قانون که مصداق جرایم و تخلفات انتخاباتی را مشخص کرده است، اشاره کرد و اظهار داشت: اگر کسی در انتخابات مرتکب جرم شود باید صورتجلسه شده و در دفترچه راهنمایی که در اختیار اعضای شعب و نمایندگان فرماندار است، ثبت و ضبط شود.

وی تصریح کرد: شعبات ویژه‌ای برای این امر از سوی تشکیلات قضایی ایجاد شده است که در راستای انتخابات با اشخاص متخلف برخورد و تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

اصغری با تاکید بر انتخاب اصلح برای مجلس نهم اظهار داشت: مردم با حضور حماسی خود کاندیدای اصلح را به مجلس خواهند فرستاد که تمام تلاش خود را برای آبادی، عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهد و در برابر قدرت‌های زورگو محکم برخورد کند.

وی تاکید کرد: حفظ استقلال و ایستادگی در برابر استکبار از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ملت ایران طی این مدت ثابت کردند که حاضر نیستند زیر سلطه هیچ کشوری بروند چرا که به عزت و استقلال خود پایبند بوده و هستند.

اصغری ایران اسلامی را مردمی‌ترین نظام در جهان دانست و یادآور شد: ملت ایران همواره با حضور به موقع در تمام عرصه‌ها، صحنه‌های باشکوهی از مشارکت مردمی را در جهان خلق کرده و خواهند کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول