اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جبهه متحد اصولگرایان:

هدف جبهه اصولگرایی افزایش مشارکت در انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده جبهه متحد اصول‌گرایان گفت: هدف جبهه اصولگرایان زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت در انتخابات و ایجاد امید و تحول است.

هدف جبهه اصولگرایی افزایش مشارکت در انتخابات است

ابراهیم بازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به فضای حاکم بر این دوره از انتخابات تشکل‌های راهبردی سیاسی و مشارکت در آنها شور و حال انتخاباتی را افزایش می‌دهد.

وی افزود: کاندیداها باید با حفظ چارچوب‌های لازم برای انتخابات برای تقویت بستر مشارکت مردم و تشخیص مردم در انتخابات به نحو شایسته عمل کند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: هدف جبهه متحد اصولگرایان بسترسازی مشارکت گسترده مردم و آگاهی آنهاست.

بازیان ادامه داد: جبهه اصولگرایان حرکت عینی و عملی در خط ولایت فقیه بوده و اعتقاد آنها التزام عملی به دستورات پیامبر اکرم (ص) است و هرکس معتقد به رهبری باشد در جبهه اصولگرایان است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با جذب حداکثری و دفع حداقلی گفت: همگرایی و وحدت بزرگ‌ترین خواسته اصولگرایان است و تشخیص و یقین مصادیق اصولگرایی در انتخابات به راحتی عملی می‌شود.

نماینده جبهه متحد اصولگرایی اضافه کرد: تعدد شاخه‌های اصولگرایان می‌تواند به جبهه متحد اصول‌گرایان لطمه زند از این رو جبهه متحد و پایداری در قالب این تشکل وجود دارد.

بازیان با اشاره به اینکه انسجام اصولگرایان باید بیشتر از وضع موجود باشد، خاطر نشان کرد: غیبت برخی جریا‌ن‌های سیاسی در انتخابات، انسجام را کامل نکرده است.

وی در پایان گفت: اگر رقابت در چارچوب نظام شکل گیرد و مردم در انتخاب آرایش سیاسی تصمیم بگیرند رقابت مثبت و سازنده است زیرا مشارکت را گسترده کرده و شور و حال انتخابات را بالا می‌برند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول