اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

جامعه ورزش اصفهان در 12 اسفند نام ایران را در جهان پرآوازه می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جامعه ورزش اصفهان در 12 اسفند نام ایران را در جهان پرآوازه می‌کنند.

جامعه ورزش اصفهان در 12 اسفند نام ایران را در جهان پرآوازه می‌کنند

افشین ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دهنده آگاهی و بصیرت آحاد جامعه است.

وی افزود: در شرایط فعلی که استکبار جهانی با تمام توان به مبارزه با جمهوری اسلامی ایران برخاسته حضور یکپارچه مردم ولایتمدار کشورمان به خصوص جامعه ورزشی استان اصفهان برگ زرینی در کارنامه شهروندی هر ایرانی قلمداد می‌شود.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت: جامعه ورزش به ویژه جامعه ولایتمدار ورزش اصفهان با تبعیت از ولی فقیه ثابت می‌کنند که توجه به ارزش‌ها و مبانی دینی در رأس برنامه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است.

ملایی با بیان اینکه مردم باید با حضور در این انتخابات بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و شهیدان تجدید بیعت کرده و نام ایران را در جهان پرآوازه کنند، تاکید کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نماد مسئولیت عمومی و مردم‌سالاری دینی است.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول