اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آبادان:

حضور حداکثری در انتخابات سیلی محکمی بر استکبار است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی سیلی محکمی بر استکبار است.

حضور حداکثری در انتخابات سیلی محکمی بر استکبار است

سیدیوسف موسوی‌جرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان ضمن تأکید بر حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات در پیش‌روی مجلس اظهار کرد: امروز ایران اسلامی دشمن دارد و ریشه این دشمنی در سیلی خوردن استکبار از اسلام است که عدم حضور مردم در انتخابات، زمینه‌ساز فشار بیشتر دشمن بر انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی در تبیین اینکه حضور در انتخابات دارای دلیل عقلی و منطقی است، گفت: دشمن با تبلیغات علیه انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور درصدد است تا مردم کمتر در انتخابات شرکت کنند و اینگونه وانمود کنند که مردم پشتیبان نظام اسلامی نیستند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: انتخابات یک مسئله دینی و ملی است.

وی بیان کرد: انتخابات با استقلال کشور گره خورده و این ربطی به احزاب ویژه و یا خاصی ندارد بلکه هدف انتخابات حضور حداکثری مردم و انتخابی اصلح برای عمران شهرها و مناطق کشور است.

موسوی‌جرف خاطرنشان کرد: وظیفه حضور در انتخابات به معنای تقویت اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است.

وی همچنین عنوان کرد: در انتخاب باید فرد اصلح را انتخاب کنیم و فردی را که دارای بیشترین درجه تدین، کارایی، تخصص، تجربه است برگزینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در پایان گفت: مردم آبادان در 12 اسفند با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های امام و نظام تجدید بیعتی دوباره خواهند بست.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول