اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 223

میرشکار: 110 شبکه عدم حضور مردم در انتخابات را تبلیغ می‌کنند

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت:110 شبکه ماهواره‌ای عدم حضور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس را به صورت گسترده تبلیغ می‌کنند.

میرشکار: 110 شبکه عدم حضور مردم در انتخابات را تبلیغ می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علیجان میرشکار ظهر امروز در همایش "نقش زن در ترسیم آینده کشور" که با شعار زنان توانمند و انتخاب هوشمند در حسینیه ثار الله سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور که سرنوشت ایران اسلامی را رقم می‌زند همانند حضور گسترده در راهپیمایی‌ها و انتخابات مهم‌ترین راه مبارزه با تهدیدات دشمنان است.

وی با اعلام اینکه از 120 شبکه فارسی زبان معاند که در فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند 110 شبکه ماهواره‌ای عدم حضور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس را به صورت گسترده تبلیغ می‌کنند، افزود: امروز انقلاب اسلامی به الگویی برای کشورهای خاورمیانه و دیگر ملت‌های اسلامی تبدیل شده و غرب و استکبار جهانی این رویداد مهم را تهدیدی جدی برای خود می‌داند.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: امروزه دو پرچم انقلاب اسلامی و استکبار جهانی در مقابل یکدیگر قرار دارند در حالی که هدف اصلی انقلاب اسلامی ما به رهبریت امام امت نصب پرچم توحید در دنیا بوده و بنا به آیات قرآن همیشه حق در مقابل کفر و باطل پیروز است.

میرشکار راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال را تداوم بخش حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای 12 اسفندماه برای انتخاب نمایندگان اصلح نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: هم اکنون حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای جوابی دندان‌شکن در مقابل تهدیدات دشمنان خارجی، فتنه‌گران داخلی و سران جنگ نرم خواهد بود.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: مردم ما همانند سال‌های گذشته امسال نیز افتخاری دیگر را در کتاب زرین انقلاب به ثبت می‌رسانند و نشان خواهند داد که همیشه پشتیبان ولایت بوده‌اند.

میرشکار با اشاره به نقش زنان در تعیین سرنوشت کشور خاطرنشان کرد: زنان در همه عرصه‌های انقلاب، روزهای پیروزی آن و جنگ تحمیلی در کنار مردم بسیار نقش‌آفرین بودند و همیشه برای تعیین سرنوشت خود به صحنه آمده و دوستدار انقلاب، آرمان‌های ناب آن و پشتیبان ولایت فقیه بودند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول