اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان امور استاندار آذربایجان غربی:

انتخابات آزمون بصیرت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانوان امور استانداری آذربایجان غربی گفت: انتخابات آزمون بصیرت بوده و اقتدار نظام را محکم می‌کند.

انتخابات آزمون بصیرت است

مریم دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران براساس مردم‌سالاری بوده و با حضور همه اقشار و مردم بیمه شده است.

وی با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی، افزود: بعد از گذشت 33 سال از عمر انقلاب اسلامی، منفعت هیچ حزب و یا گروهی در آن مطرح نیست بلکه از پشتیبانی تمام مردم برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: نظام اسلامی توسط مردم تحقق یافته و مردم آگاه و انقلاب همواره توطئه‌های دشمنان و معاندان داخلی و خارجی را خنثی می‌کنند.

دهقان ادامه داد: حضور در عرصه انتخابات برای همه ایرانیان واجد شرایط رای دادن ضروری است و لازم است تا دیگران را هم برای شرکت در انتخابات متقاعد کرد.

مدیرکل بانوان امور استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه شهدا از اقتدار نظام دفاع کردند، گفت: برای پاسداشت خون شهدا و حفظ اقتدار نظام و صیانت از کشور شرکت در انتخابات واجب است.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای وارد شده از سوی دشمنان تاکید کرد: با توجه به تحریم‌ها و تهدیدهایی که دشمنان به نظام جمهوری وارد می‌کنند و شرایط حاکم بر منطقه و موج بیداری اسلامی، همه جهانیان چشمان خود را به انتخابات در پیش‌رو و حضور مردم در آن دوخته‌اند و حضور مردم در پای صندوق‌های رای یک حرکت صعودی برای نظام اسلامی و مردم منطقه است.

این مسئول ادامه داد: بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه بدون شک از دل انقلاب اسلامی ایران سرچشمه گرفته و راهپیمایی 22 بهمن یک حرکت نیروبخش برای منطقه بوده و حضور ایرانیان در صحنه آنها را به باور و یقین می‌رساند.

مدیرکل بانوان امور استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه ایران همواره مورد تحریم و تهدید بیگانگان بوده اظهار داشت: پیشرفت‌های مختلف در همه زمینه‌ها معلوم می‌شود که تحریم‌ها و تهدیدهای آنها هرگز اثربخش نبود و حضور در انتخابات بالاتر از همه این پیشرفت‌هاست و دشمنان را بیش از پیش مایوس و ناامید می‌کند.

انتهای پیام/غ20‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول