اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

هیچ امری مهم‌تر از انتخابات نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: در مقطع کنونی هیچ امری مهم‌تر از انتخابات نیست و همه باید در این راستا تلاش کنند.

هیچ امری مهم‌تر از انتخابات نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان با تقدیر از تمام دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات اظهار داشت: به همت همه این افراد از یک ماه قبل آماده برگزاری انتخابات نمایندگی مجلس هستیم و امیدواریم این همکاری تا پایان انتخابات تداوم داشته باشد.

وی ابراز داشت: مدیران نظام اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده دارند و آن اجرای فرمان رهبری در مورد تأکید بر حضور گسترده، رعایت قانون و قانونمداری است، زیرا در این مقطع زمانی هیچ امری مهم‌تر از انتخابات نیست.

سعیدی تصریح کرد: هر برگه رأی که به صندوق انداخته می‌شود، شادی روح شهدا، امام شهدا و همه مسلمانان و آزادیخواهان دنیا را به همراه دارد و از سوی دیگر تیری بر چشم دشمنان قسم خورده نظام فرود می‌آورد.

کریم مهرشاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان نیز در این جلسه با بیان نکاتی در مورد انتخابات اظهار داشت: اگر رفتار مجریان در چارچوب قانون باشد، تیر دشمن به خودش بر می‌گردد.

وی افزود: بالاترین امر به معروف استحکام پایه‌های نظام و بالاترین عامل تثبیت نظام، حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات است.

مهرشاد عنوان کرد: دشمنان قسم خورده نظام برای روزهای بعد از انتخابات نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند، لذا لازمه پایبندی به جمهوریت نظام دین است که این زمینه را به وجود آوریم که نتیجه هر چه باشد‌ به دلیل اینکه انتخاب اکثریت مردم است، باید از سوی همه پذیرفته شود تا راه را بر شبهه‌انگیزی و کارشکنی دشمنان بسته باشیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول