اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

3500 نفر در جنوب استان بوشهر انتخابات را برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: 3500 نفر در جنوب استان بوشهر انتخابات را برگزار می‌کنند.

3500 نفر در جنوب استان بوشهر انتخابات را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم به نظام اسلامی عشق می‌ورزند و بدون تردید بار دیگر شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات 12 اسفند خواهیم بود.

وی افزود: مردم همواره در سرما و گرما در کنار نظام و در دفاع از ولایت فقیه آماده هستند و به فضل خدا این انتخابات نیز صحنه پرشور حمایت مردم از نظام است.

فرماندار کنگان با بیان اینکه شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 70 درصد از واجدین شرایط برای رأی دادن در روز 12 اسفند در پای صندوق‌های رأی در شهرستان کنگان و حوزه انتخابیه جنوب استان حاضر شوند.

یزدان‌شناس افزود: میزان مشارکت مردم حوزه انتخابیه در هشتمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 68 درصد بود و هم‌اکنون شور و نشاط بیشتری حاکم است.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه کنگان،دیر و جم با بیان اینکه 141 صندوق اخذ رأی در حوزه جنوب استان بوشهر آماده شده یادآور شد: 60 صندوق ثابت و سیار در شهرستان کنگان، 44 صندوق اخذ رأی در شهرستان جم و 37 صندوق اخذ رأی در شهرستان دیر پیش‌بینی شده است.

یزدان‌شناس اذعان داشت: حدود 3500 نفر در حوزه انتخابیه ( اعم از هیئت اجرایی، نظارت، محافظین و...) مسئولیت اجرای برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار کنگان اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نمادی از مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است و مردم همواره وفاداری خود را به نظام اثبات کرده‌اند.

وی افزود: برگزاری بیش از 30 انتخابات در 33 سال گذشته نشان از آزادی و توجه به رأی و نظر مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول