اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

بیش از 81 درصد مردم در انتخابات مشارکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: امسال در انتخابات بیش از 81 درصد مردم مشارکت می‌کنند.

بیش از 81 درصد مردم در انتخابات مشارکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در همایش ناظران شورای نگهبان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مردم این شهرستان به جز دور اول انتخابات مجلس در هفت دوره متوالی دیگر بیش از 70 درصد مشارکت داشتند، گفت: این شهرستان در زمینه مشارکت مردم در انتخابات جایگاه اول استان را داشته که باید با حفظ این جایگاه، مشارکت را بیشتر کنیم.

وی شرکت در انتخابات مجلس نهم را دفاع  از خاکریزها و جبهه‌های جنگ خواند و ادامه داد: جسارت، صداقت، جدیت و هوشیاری مردم اسدآباد در انتخابات مثال‌زدنی است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه متأسفانه کاندیداهای مجلس در این دوره به دنبال حاشیه‌ها می‌روند، تصریح کرد: نماینده با آرای مردم انتخاب می‌شود و باید برای برگزاری انتخاباتی سالم با امنیت و آرامش تلاش کنیم.

وی در پایان سخنانش وجود شورای نگهبان را در جامعه ایران اسلامی اصل اساسی و بی‌بدیل دانست و گفت: هویت کار ناظران شورای نگهبان با عملکرد آنان مشخص می‌شود که باید با همکاری و تعامل با عوامل اجرایی بهترین و سالم‌ترین انتخابات را برگزار کنیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول