اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آبادان:

حضور پرشور در انتخابات بر اعتبار جهانی انقلاب تأثیرگذار است

خبرگزاری فارس: عضور شورای اسلامی شهر آبادان گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روی اعتبار جهانی انقلاب و کشور ما تأثیرگذار است.

حضور پرشور در انتخابات بر اعتبار جهانی انقلاب تأثیرگذار است

محمد کعابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با تأکید بر حضور مردم در انتخابات 12 اسفندماه سال جاری اظهار کرد: حضور پررنگ مردمی شعور انتخاب را به عرصه ظهور می‌گذارد و کشورهای بیگانه به خوبی می‌دانند این حضور اولین و آخرین حضور نخواهد بود.

وی حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نشان دهنده امنیت و وحدت ملی ایران عنوان کرده و افزود: این انتخابات وظیفه ملی ماست و سرنوشت تمام اقشار در شهرها و استان بستگی به این انتخاب‌ها دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به اینکه و ایرانی وظیفه دارد سرنوشت خود را با این انتخاب تعیین کند، بیان کرد: مردم ایران از شعور بالایی برخوردارند و مسائل و شرایط را به خوبی درک کرده و حضور خوب و چشمگیری خواهند داشت.

وی در خصوص بازتاب حضور گسترده مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم امنیت و وحدت ملی در کشور را به نمایش می‌گذارد و بر روی اعتبار جهانی انقلاب و کشور ما تأثیر خواهد داشت.

کعابی عنوان کرد: حضور مردم در دهمین انتخابات نیز پررنگ و پرشور خواهد بود و در این راستا مسئولان امر باید به وظیفه امانتداری خود در این رابطه توجه داشته باشند.

وی در ادامه از حضور حداکثری مردم در شهر و روستای آبادان در پای صندوق‌های رأی خبر داد و گفت: این حضور مشتی محکم بر دهان ابرقدرت‌ها خواهد بود تا بدانند که مردم ایران از هیچ چیز نمی‌ترسند و تهدیدات آنها هیچ فاید‌ه‌ای ندارد و مردم پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول