اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

شرکت در انتخابات ضامن امنیت کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار کشور است گفت: هر اندازه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد به همان میزان امنیت ملی ارتقا می‌یابد.

شرکت در انتخابات ضامن امنیت کشور است

غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دشمن برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات همه توان خود را به کار گرفته که این مهم نشان از حساس بودن این دوره از انتخابات است.

وی با بیان اینکه با وجود حضور همیشگی و گسترده مردم انقلابی در عرصه‌های مختلف هیچ‌گاه دشمنان از فتنه‌انگیزی علیه مسلمانان دست بر نمی‌دارند تصریح کرد: یکی از اهداف مهم دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب تاکید و توصیه به کاهش مشارکت سیاسی مردم در مقاطع سرنوشت‌ساز از جمله انتخابات بوده، اما مردم با بصیرت ایران اسلامی سال به سال مشارکت گسترده خود را در صحنه‌های مختلف به نمایش می‌گذارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: دشمنان اسلام در رسانه‌ها، ماهواره‌ها و سایت‌های خبری خود با سمپاشی و جنگ روانی سعی در منحرف ساختن مردم و جوانان از مشارکت در انتخابات دارند که مردم باید با حضور گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

ابوحمزه گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایطی برگزار می‌شود که ایران اسلامی از یک‌سو با انواع تهدیدات نرم و سخت با حجم چند برابری نسبت به انتخابات گذشته مواجه است و از سوی دیگر، دلباختگان به ارزش‌های اسلامی از هر دوره‌ای بیشتر آمادگی مقابله با هر دو نوع تهدید را پیدا کرده و راهبرد‌های مقابله‌ای را آموخته‌اند.

وی با بیان اینکه رفتار‌های خارج از عرف دیپلماتیک برخی کشور‌های غربی و روی آوردن به تهدید یک کشور مستقل و به کار گرفتن عوامل داخلی خویش در عرصه‌های هنری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای سست کردن اراده‌های قوی، سابقه‌ای طولانی و به درازای عمر سلطه‌گران جهانی دارند گفت: این قبیل فشارها و تهدیدها برای مردم آزاداندیش و ولایت‌محور ایران عزیز که سال‌های سال تحت فشار و شبیخون وحشیانه فرهنگی آمریکا و هم‌پیمانان شیطان صفت‌شان قرار دارند، تازگی ندارد و این ملت در برابر این فشارها پولادی آب دیده‌تر شده‌ است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول