اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

باید در انتخابات ولایت را تقویت کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: ما باید در جریان انتخابات خط و مسیر ولایت، امام و رهبری و نظام را تقویت کنیم.

باید در انتخابات ولایت را تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در نشست شورای اداری دشتی اظهار کرد: خداوند ما را آزاد آفریده و به ما اختیار داده است و ما انتخابگر هستیم و نسبت انسان به تمام موجودات عالم این است که انسان در انتخاب مختار است.

مصلح ادامه داد: اگر ایمان اجباری باشد به درد نمی‌خورد زیرا ایمان انتخابی است.

وی ادامه داد: اگر انسان معصیت نکند از فرشته بالاتر است و ما باید راه را نشان دهیم و حق از آن پروردگار است و انسان مومن نباید هیچ دغدغه‌ای داشته باشد.

 

مصلح با بیان اینکه هر کس دنبال آمریکا و استکبار باشد گمراه می‌شود گفت: ما از اینکه بچه مسلمان از مسیر خارج شود ناراحت هستیم و اگر انسان در مسیر ولایت و رهبری حرکت کند گمراه نمی‌شود.

امام جمعه خورموج گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم در صحنه آمدند و سرنوشت خود را رقم زدند و تاکنون حدود 30 انتخاب در کشور با اقتدار برگزار شده است.

وی افزود: ما قدرت انتخاب داشته‌ایم و رأی داده‌ایم البته ممکن است در بعضی مواقع دچار جهل مرکب و اشتباه شده باشیم زیرا ما معصوم نیستیم.

مصلح تصریح کرد: این بد است که انسان دچار اشتباه و خطا بشود و همچنان بر این خطا ادامه دهد و در مسیر کجی که رفته‌اند حاضر به توبه و برگشت نیستند و این بد است که انسان اصرار بر بدی داشته باشد.

وی یادآور شد: ما در انتخابات هم تصمیم‌گیر هستیم و هم تصمیم‌ساز، هم شرکت می‌کنیم و هم دیگران را وادار به شرکت خواهیم کرد، هم خودمان بر اساس اصول و معیارها تصمیم می‌گیریم، حرکت می‌کنیم و رأی می‌دهیم و هم دیگران را به انتخابات تشویق می‌کنیم.

امام جمعه خورموج تصریح کرد: ما باید خط ولایت، امام و رهبری و نظام را تقویت کنیم.

وی افزود: کسی که در قبال مسائل مختلف و کلان نظام و حساسیت نشان نداده باشد و احساس درد نکرده باشد و در کنار فتنه 88 بی‌تفاوت بوده باشد و بگوید غبار بر روی عبا، کت و شلوار من می‌نشیند شایسته انتخاب شدن نیست.

امام جمعه خورموج گفت: ما اگر می‌خواهیم انقلاب‌داری و نظام‌داری کنیم باید سپر بلا شویم و حرف بزنیم ولی بعضی‌ها مصلحت‌اندیش هستند و مصلحت شخصی خودشان را بر مسائل انقلاب مقدم می‌دانند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول