اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

مردم با شرکت در انتخابات دین خود را به انقلاب ادا کنند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه نمایندگی مجلس، کار پرمسئولیتی است گفت: مردم با شرکت در انتخابات دین خود را به انقلاب ادا کنند.

مردم با شرکت در انتخابات دین خود را به انقلاب ادا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از سپاهیان با اشاره به آیات متعددی از قرآن کریم اظهار داشت: هیچ وقت از نصیحت ناصحین ناراحت نشوید بلکه هر وقت مطلب به حقی را می‌شنوید قبول کنید.

وی با بیان اینکه هدف از نصیحت، خیرخواهی است، ابراز داشت: نصیحت کننده فرقی نمی‌کند کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از شما باشد، مهم این است که خیرخواه باشد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: در آیات قرآن آمده اگر کسی شما را به سوی خدا دعوت کرد، هیچوقت دست رد به سینه‌اش نزنید.

وی با اشاره به تاریخ زندگانی نوح پیامبر(ع) و حضرت محمد(ص) بیان داشت: دین اسلام به راحتی به دست ما نرسیده بلکه مباشرین آن اذیت شدند و رنج‌ها کشیدند ولی استقامت کردند تا این دین به دست ما برسد.

آیت‌الله علوی گرگانی به مجاهدت ملت ایران نیز اشاره کرد و افزود: ملت ایران هم بسیار صدمه دیده و چقدر کشته و مجروح داد تا دست استکبار از این کشور قطع شد اما هنوز هم دست بردار نیستند و هر روز توطئه‌ای جدید طراحی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خوی استکبار تجاوزگری است، اظهار کرد: عده‌ای تجاوزگرند و بیش از آنچه دارند می‌خواهند و این زیاده‌خواهی است.

این مرجع تقلید ادامه داد: خداوند در آیه دیگری می‌فرماید باید دعوت کننده به سوی خدا باشید. یعنی پای هر سخنرانی که می‌نشینید توجه کنید که سخنران چه می‌گوید.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس نهم ابراز داشت: در شرایط انتخاباتی که قرار داریم، تبلیغات زیاد است و باید مراقب بود تبلیغات در چه چارچوبی است.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: کسانی که به دنبال شناخت اصلح هستند نباید به تبلیغات تخریب کننده گوش دهند؛ اشتباه بزرگ ما این است که برای بالا بردن خود، چهره‌ها خراب می‌کنیم.

وی همچنین به کاندیداها توصیه کرد که کاندیداها صفات خوب خود را گفته و وعده‌هایی بدهند که بتوانند به آن عمل کنند.

استاد حوزه علمیه کرسی مجلس را به مثابه صندلی داغ مسئولیت دانست و افزود: مجلس رفتن کار پر مسئولیتی است، شوخی نیست، نمایندگان باید بار سنگین این ملت را بر دوش بکشند.

وی با بیان اینکه مجلسیان در تصویب قوانین باید خدا را مدنظر قرار دهند، گفت: اگر قانونی که تصویب می‌شود خدا راضی نباشد، مجلسیان باید جوابگو باشند.

آیت‌الله علوی گرگانی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد و گفت: ملت ایران وظیفه خود بدانند با شرکت در انتخابات دین خود به انقلاب و نظام ادا کنید.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران، ملت فهیم و هوشیاری است و در هرجا که ضروری دیده به صحنه آمده و حمایت خود را از نظام اعلام کرده است این بار نیز با وجود همه مشکلات مزه آن را زیر پا گذاشته و به فرامین رهبری عمل می‌کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول