اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت عالی بازرسی انتخابات استان اصفهان:

شمارش معکوس انتخابات آغاز شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت عالی بازرسی انتخابات استان اصفهان گفت: شمارش معکوس برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی آغاز شده است.

شمارش معکوس انتخابات آغاز شد

حجت‌الاسلام حسین اژدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم باید نمایندگان اصلح را از میان نامزد‌های انتخاباتی تشخیص بدهند، اظهار کرد: تمام مردم باید بر اساس حجت شرعی خود نمایندگان اصلح برای مجلس شورای اسلامی برگزینند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس باید قانونمند باشند و در صورت عدم وجود این ویژگی در این افراد آنها نمی‌توانند در مجلس قوانین را به صورت کامل تصویب و اجرا کنند.

عضو هیئت عالی بازرسی انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه نامزد‌های انتخاباتی باید به جریان‌های قدرت و ثروت وابسته نباشند، تصریح کرد: در صورت حاکم بودن این موضوع بر این افراد آنها نمی‌توانند در راستای حمایت و دفاع از حقوق اقشار مختلف جامعه و به ویژه اقشار محروم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه نامزد‌های انتخاباتی باید از جنس مردم باشند و با هدف برطرف شدن مشکلات مردم در عرصه رقابت‌های انتخاباتی وارد شوند، ادامه داد: این افراد باید ولایت مدار و امانت‌دار باشند و نظام، انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را همانند امانتی در دست خود حفظ کنند.

اژدری با اشاره به اینکه تمامی نمایندگان باید با صداقت کامل در صحنه مجلس حضور یابند، تاکید کرد: این افراد باید از بطن مردم باشند و نمایندگان مجلس باید ویژگی‌های شهید آیت‌الله مدرس را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار بدهند.

وی با اشاره به اینکه این افراد باید پیش از ورود به مجلس زندگی شهید آیت‌الله مدرس را یک مرتبه مطالعه کنند، افزود: تمامی نامزد‌های انتخاباتی باید با نگاه مردم‌داری وارد عرصه رقابت با سایر کاندیدا‌ها شوند.

عضو هیئت عالی بازرسی انتخابات استان اصفهان گفت: مردم ایران از فهم و بصیرت کافی برخوردار هستند و حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات نقطه مقابل اهداف دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است، تصریح کرد: شمارش معکوس برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی آغاز شده و تمام چشم‌ها به حضور ملت ایران در انتخابات دوخته شده است.

اژدری با اشاره به اینکه راهپیمایی مردم در 22 بهمن نشانگر در صحنه بودن ملت ایران است، خاطر نشان کرد: امروز آمریکا و کشور‌های غربی از بمب اتم نمی‌ترسند و این کشور‌ها از حضور حداکثری مردم در انتخابات و تعداد آرای مردم هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه هر رأیی که وارد صندوق‌های رأی شود از بمب اتم برای آمریکا و کشور‌های غربی سخت‌تر است، اضافه کرد: اگر حفظ نظام از اوجب واجبات است، انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از اوجب واجبات به شمار می‌رود.

عضو هیئت عالی بازرسی انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بهترین مقابله با دشمن است، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات کمر استکبار جهانی و صهیونیسم را خم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات پیام دلگرمی ملت‌ها منطقه را به دنبال دارد، ادامه داد: در حال حاضر تمامی ملت‌های دنیا به انتخابات و حضور حداکثری مردم در صحنه چشم دوخته‌اند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول