اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شادگان:

انتخابات پرشور جایگاه بین‌المللی نظام را مقتدر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: انتخاباتی پرشور و گسترده، جایگاه نظام را در نگاه بین‌المللی مقتدر و مستحکم‌تر خواهد کرد.

انتخابات پرشور جایگاه بین‌المللی نظام را مقتدر می‌کند

سیدمحمد علی سیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با تأکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم‌سالاری دینی یکی از ویژگی‌های بارز نظام جمهوری اسلامی و الگویی جدید از حکومت‌داری است.

وی افزود: در نظام اسلامی ما دین و مردم در کنار هم در حکومت و حاکمیت نقش‌آفرینی و مدیریت می‌کنند و این ویژگی در هیچ نظامی وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان اضافه کرد: کشورهای بیگانه و به‌خصوص دشمنان نظام قضاوت و رفتارشان را با ما، بر اساس میزان شرکت مردم در انتخابات تعیین می‌کنند و هر چه حضور فراوان‌تر و گسترده‌تر باشد، جایگاه نظام در نگاه بین‌المللی مقتدر و مستحکم‌تر خواهد بود.

وی اضافه کرد: باید تجربه‌هایی نظیر فتنه 88 را به یاد آورد و در راستای جلوگیری از ایجاد چنین تجربه‌ای در کشور کوشید.

سیدیان خاطرنشان کرد: اسلام دین اعتدال است و به دلیل وجود فضای شور و شوق انتخاباتی و حضور گسترده مردم در این امر خطیر، خیلی از سخت گیری‌ها را انجام نمی‌دهیم اما اگر در جایی مشاهده کنیم که کاندیداها یا هوادارانشان، دستاوردهای نظام را زیر سؤال برده و از خط قرمزها عبور کنند حتمأ با آنها برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر شادگان، دشمن به‌دنبال استراتژی حضور حداقلی مردم در پای صندوق‌های رأی است به همین دلیل مردم باید هوشیار بوده و کسی را انتخاب کنند که کارنامه مورد قبولی در نظام اسلامی دارد.

وی در پایان از حضور حداکثری مردم شادگان در 12 اسفندماه سال جاری در انتخابات داد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول