اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

هر رای در انتخابات ضربه‌ای بر پیکر دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: رای ایرانیان در هر دوره از انتخابات سبب شکست و نابودی دشمن است.

هر رای در انتخابات ضربه‌ای بر پیکر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شاهین شیرانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون سایر انتخابات ایران سرنوشت‌ساز است و باید با علم و آگاهی ملت به استقبال آن برویم.

وی با اشاره به فتنه سال 88 در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: بسیج نخستین گروهی بود که مقابل فتنه 88 ایستادگی کرد و یک ملت پشت سر آن ایستادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: خواص در این فتنه 88 رفوزه شدند فتنه‌ای که قصد ریشه‌کنی ولایت فقیه را داشتند.

وی نظام ایران را یک نظام عقیدتی دانست و افزود: نظام حاکم بر ایران با تمام نظام‌های حاکمیتی در دنیا متفاوت است و به خاطر همین ویژگی تاکنون یک تنه مقابل تمام دنیا ایستادگی کرده و باید آمادگی تمام برخوردها را داشته باشد.

شیرانی ادامه داد: در لحظه برخورد با شرایط اضطراری و بحران روی بسیج می‌توان حساب کرد که به خاطر آماده باش بودن بسیج در همه اوقات و فعالیت شبانه‌روزی آنها، بهترین تکیه‌گاه در مواقع بحرانی است تا پس از آن گروه‌های دیگر آمادگی خود را پیدا کنند.

*‌قبل از حکم کارمندی علوم پزشکی کارت بسیج پزشکی دریافت کنید

وی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 22 هزار نفر عضو پرسنل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند که باید در واقع 22 هزار بسیجی باشند، اضافه کرد: هر پرسنل دانشگاه علوم پزشکی لازم است قبل از اینکه حکم کارمندی خود را دریافت کند، کارت بسیج پزشکی خود را بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: با این اقدام کارمندان دانشگاه علوم پزشکی خود را موظف می‌بینند که بسیجی‌وار فعالیت کرده، بسیجی تصمیم بگیرند و بسیجی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه کلمه بسیج در ذات خود یک فرهنگ لغت است و به خاطر ویژگی‌های خاصی همچون ایثارگری، پرتلاش، ولایت مداری  که در دل آن نهفته است هنوز به تعریف مشخصی از آن دست نیافتیم، گفت: بسیج در تمام دوران جنگ و صلح وظیفه سنگینی نسبت به ملت خود دارد.

شیرانی اظهار کرد: ملت ایران امروز به جایی رسیده است که نه تنها روی پاهای خود می‌ایستد بلکه قدم زدن را فرا گرفته و هم‌اکنون به مرحله‌ای دست‌یافته که می‌تواند به سرعت بدود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول