اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

شورای نظارتی به دنبال مچ‎گیری و افزایش تعداد پرونده‎ها نباشد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: نگرش شورای نظارتی باید رفع‌کننده مشکلات و برداشتن باری از روی دوش استان باشد نه اینکه به دنبال مچ‎گیری و افزایش تعداد پرونده‎ها باشد.

شورای نظارتی به دنبال مچ‎گیری و افزایش تعداد پرونده‎ها نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در همایش ارتقای سلامت اداری گلستان در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی ابهام در قوانین و مقررات را از مشکلات دستگاه‎های اجرایی برشمرد و اظهار داشت: رفع آن موجب ارتقای سلامت اداری و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم می‎شود.

وی تصریح کرد: وجود امنیت شغلی، وجدان‎کاری، انضباط اجتماعی، شفاف‌سازی قوانین، برگزاری دوره‎های آموزشی و کارآیی نظام تامین اجتماعی از دیگر عوامل موثر در افزایش سلامت اداری هستند.

استاندار گلستان نظارت را از اساسی‎ترین ابزارهای مدیریت بیان کرد و گفت: مهمترین، کارسازترین و سریع‎ترین نظارت، نظارت درون سازمانی است که کمک شایانی به مدیریت مدیران می‎کند.

وی ادامه داد: نظارت درون سازمانی و تشکیلاتی به معنای دقت و حساسیت لازم در امور حرکت در فضای قانونمند و تعامل مثبت با کارکنان است.

قناعت ضمن تشکر از شورای دستگاه‎های نظارتی استان و مدیران ادارات اظهار داشت: در عصر حاضر شاهد پیچیدگی در مناسبات اداری بوده که به همین دلیل تقویت دستگاه‎های اداری و نظارتی بیش از پیش احساس می‎شود.

وی تصریح کرد: از فعالیت‎های برجسته شورای دستگاه‎های نظارتی استان، برگزاری چنین همایش‎ها است که موجب آشنایی دستگاه‎ها و مدیران به قوانین شده تا درصد خطاها و اشتباهات به حداقل برسد.

قناعت با تاکید بر افزایش ارتباط دستگاه‎های نظارتی و مدیران برای کاهش درصد احتمال خطاها اذعان داشت: با برگزاری چنین جلسات و نشست‎های مشترک میان مدیران بسیاری از اقدامات و پروژه‎هایی که به دلیل عدم اشرافیت بر قوانین و ابهام بلاتکلیف مانده‎اند، برطرف می‎شود.

از موضوعات مورد تاکید دیگر استاندار گلستان در این همایش، مشورت مدیران و دستگاه‎های نظارتی بود که در این‌باره توضیح داد: نگرش شورای نظارتی باید رفع‌کننده مشکلات و برداشتن باری از روی دوش استان باشد نه اینکه به دنبال مچ‎گیری و افزایش تعداد پرونده‎ها باشد.

قناعت با اشاره به اینکه اکنون شاهد صدور پیام انقلاب به کشورهای دنیا هستیم تصریح کرد: اکنون که در حال ارسال مدل الگوی ایرانی اسلامی هستیم، حیف است که به دلیل عدم اشرافیت به قانون در دستگاه‎های دولتی انحرافاتی دیده شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول