اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 5

همه امور انتخابات باید بر مدار قانون باشد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: تنها ملاک قضاوت برگزارکنندگان انتخابات قانون باشد و همه امور انتخابات را بر مدار قانون به انجام برسانند.

همه امور انتخابات باید بر مدار قانون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در همایش بزرگ هفته وحدت و دهه فجر که با حضور بیش از 2 هزار نفر از مردم اهل سنت استان در مصلای بزرگ شهرستان گمیشان برگزار شد، حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در انتخابات را خواستار شد و نشاط، آرامش و امید به آینده را از ویژگی‎های برگزاری یک انتخابات باشکوه دانست و از مردم استان به ویژه اهل سنت خواست تا بار دیگر با وحدت کلمه توطئه‎های دشمنان را خنثی کنند.

وی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم ایران مایه وحدت و همدلی همه مسلمانان جهان شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، مردم ایران را به مردمی آگاه و مؤثر در معادلات جهانی مبدل کرده است.

شعارهای آزادی‌خواهانه انقلاب اسلامی ایران امروز به سراسر جهان مخابره شده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عرصه جهانی و در سی‌وسومین سالگرد پیروزی خود، آزادی‌خواهی و عدالت‎جویی را به مردم جهان هدیه کرده است، افزود: سقوط دیکتاتوری‎های خودکامه در منطقه و ایجاد باور و امید در توده‎های مردمی همه به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

قناعت خاطر نشان کرد: اگر چه دشمنان تلاش کردند تا خودباوری و توانایی مردم ما را نادیده بگیرند اما ایران اسلامی راه رشد و توسعه را به سرعت پیمود.

وی با اشاره به نهضت بیداری اسلامی و پیوند برادرانه کشورهای اسلامی خاورمیانه، برادران شیعه و سنی فلسطین و لبنان را برادران شیعه و سنی گلستان دانست.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش به تشریح خدمات دولت در شهرستان گمیشان پرداخت و اذعان داشت: امیدواریم در آینده‎ای نزدیک شاهد افتتاح پروژه مسکن مهر و کلنگ‎زنی بیمارستان 32 تختخوابی در این شهرستان باشیم.

قناعت ابراز امیدواری کرد به امید خدا در سال 1391 فاز اول بندر خواجه‎نفس نیز افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه گمیشان استعدادهای فراوانی دارد، از اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری جزیره آشوراده، موافقت سازمان محیط زیست کشور با این طرح و همچنین آمادگی بخش خصوصی برای معرفی سرمایه‎گذار خبر داد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول