اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 15

ایران با پشتوانه مردمی اقتدارش را در انتخابات به نمایش می‎گذارد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: ایران با پشتوانه مردمی، هیبت و اقتدارش را در 22 بهمن و انتخابات به نمایش می‎گذارد.

ایران با پشتوانه مردمی اقتدارش را در انتخابات به نمایش می‎گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: درصد مشارکت مردم در انتخابات تعیین‎کننده قدرت‎نرم جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه یکی از اسرار شکست ناپذیری نظام اسلامی پشتوانه مردمی است، تصریح کرد: پشتوانه مردمی به واقع کلمه در 22 بهمن و انتخابات، برای جهانیان ظهور و بروز می‎یابد لذا هر چه این مشارکت بالاتر باشد مصونیت ایران بیشتر خواهد شد.

استاندار گلستان ادامه داد: هر چه درصد مشارکت مردم در انتخابات بالاتر، قدرت چانه‎زنی نمایندگان سیاسی در عرصه بین‎المللی و کشورهای مختلف بیشتر، جنبش‎های مردمی و بیداری‎های اسلامی افزون‎تر، آمریکا و متحدانش مایوس‎تر، رکورد مشکلات و چالش‎های اقتصادی برای غرب جدی‎تر و عمیق‎تر خواهد بود.

قناعت یادآور شد: حدود 70 و یا 80 شهر آمریکا و کانادا بدون اینکه مردم ایران آنها را دعوت به راهپیمایی کنند به حمایت از ایران و بر علیه نظام حاکمیت آمریکا اعلام می‎کنند که اینقدر بر علیه ملت ایران توطئه نکنید و عکس شهید هسته‎ای ایران "احمدی‎روشن" را یکی از شهروندان آمریکایی به دست گرفته بود که اینها نشان‎دهنده موفقیت انقلاب اسلامی ایران است.

وی زیربنای اصلی بیداری اسلامی را شرکت در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و ابراز داشت: همه باید از بزرگ و کوچک، پیر و جوان همه و همه در این جهاد سیاسی حضوری چشمگیر و منسجم برای یک راهپیمایی خوب رقم بزنند و حماسه‎ای دیگر خلق کنند و بعد از آن نیز آماده خلق حماسه‎ای دیگر در عرصه انتخابات شوند.

استاندار گلستان با بیان اینکه دشمن به انتخابات ایران چشم دوخته است عنوان کرد: در آذر و دی‎ماه سال‎جاری بزرگان کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا و رژیم صهیونیستی در نشست آتلانتیک خودشان که با محوریت هنری کسینجر برگزار شد فریادشان درآمده بود که چه اتفاقی افتاده و ابهت 2001 این قدرت‎ها امروز در سال 2012 فروکش کرده و به کجا رسیده است.

قناعت بیان داشت: آنها امروز به این نتیجه رسیده‎اند که اگر آن چیزی که مقام معظم رهبری می‎خواهد اتفاق بیفتد، قطعا مدل ایرانی که همان مردمسالاری دینی است به مرحله تثبیت خواهد رسید و دیگر کسی نمی‎تواند در مقابل این مدل بایستد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول