اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 39

تنوع قومیتی در گلستان فرصتی برای انتخابات پرشور است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: تنوع قومیتی در این استان یک فرصت است باید با همکاری یکدیگر از این فرصت برای برگزاری یک انتخابات پرشور استفاده کنیم.

تنوع قومیتی در گلستان فرصتی برای انتخابات پرشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت ظهر امروز در جمع مدیران استان گلستان با تشکر مجدد از حضور حماسی مردم استان گلستان که در هوای طوفانی و باران شدید نذورات آسمانی در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این انقلاب لایق این چنین مردمانی است که با حضور همیشگی در صحنه‎های انقلاب با جان و دل از آن پاسداری می‎کنند.

وی با بیان ضرورت تبیین مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‎های انقلاب که به عنوان الگویی برای کشورهای اسلامی و جهان شده است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون هزینه‎ای مورد حمایت مردم است در حالی که در آمریکا میلیون‎ها دلار صرف حمایت صوری مردم می‎شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین نظام جهان است، خاطر نشان کرد: مردم بابصیرت ایران با درک شرایط بین‎المللی در انتخابات مجلس بار دیگر جهانیان را خیره خواهند کرد.

قناعت اضافه کرد: باید با نگاه مشارکت حداکثری مثل گذشته در گرم کردن تنور انتخابات و بانشاط با ادبیات روز فضای بانشاطی را ایجاد کنیم تا ان‌شاءالله پرونده سال 1390 به خوبی به نفع ملت بسته شود.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نظام را در مقابل احتمال حمله نظامی بدخواهان نظام که صفر و زیر صفر است، مصون نگه می‎دارد.

استاندار گلستان گفت: تنوع قومیتی در استان گلستان یک فرصت است باید با همکاری یکدیگر از این فرصت برای برگزاری یک انتخابات پرشور استفاده کنیم.

این مسئول نظام ولایی را کارآمدترین نظام برای حل مشکلات جامعه در تمام عرصه‎ها خواند و افزود: پیشرفت‎هایی که هم‌اکنون نظام در عرصه‎های علمی انجام داده به خاطر مدیریت‎ها و تدابیر مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به اینکه در فتنه 88، غیر از مدیریت رهبری نظام با چالش جدی مواجه می‎شد، اذعان داشت: مقام معظم رهبری به گفته دشمنان تنها با یک سخنرانی تمام نقشه‎های آن را نقش بر آب می‎کند و امنیت برای ایران اسلامی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول