اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مساجد در حضور حداکثری مردم در انتخابات تاثیرگذارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نقش مساجد در آگاهی ‌بخشی جامعه به منظور حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مساجد در حضور حداکثری مردم در انتخابات تاثیرگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در مراسم تقدیر از مکبران و فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم (ع) اراک گفت: مساجد همواره از تاثیرگذارترین مکان‌ها برای دعوت و حضور مردم در صحنه‌های مختلف هستند که در انتخابات پیش‌رو نیز رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه بزرگی را خلق کردند که موجب وارد شدن ضربات جبران‌ناپذیری به پیکره استکبار شد که می‌طلبد در انتخابات اسفند ماه نیز با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌‌های اخذ رای کمر استکبار را بشکنند.

فرمانده سپاه ‌روح‌الله استان مرکزی شرکت مردم در راهپیمایی را نشان‌دهنده اطاعت و پیروی ملت از ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: پیروی از ولایت فقیه بزرگترین ضربه بر سیاست‌های پوسیده استعمارگران است که تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

ابوحمزه با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای اسلامی و منطقه بیان کرد: غرب و استکبار از اینکه امروز ایران اسلامی به الگو و سرمشق کشورهای اسلامی تبدیل شده و روزبه‌روز بر اقتدارش افزوده می‌شود به شدت نگران و در هراس است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی که خود را منزوی می‌بینند تمام همت و تلاش خود را به کار بسته تا در انتخابات پیش رو ضربات جبران‌ناپذیری به پیکره انقلاب وارد کند که بدون شک مردم با حضور خود در انتخابات آنان را بار دیگر در دستیابی به اهداف شومشان ناکام خواهند گذاشت و توطئه‌های آنان را خنثی خواهند کرد.

فرمانده سپاه ‌روح‌الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در پیشبرد روند بیداری و آگاهی مسلمانان و مقابله با ظلم و ستم دیکتاتورها است که حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات مایه امید کشورهای مسلمان منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول