اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

انتخابات، وحدت و حضور ملت را متجلی می‌سازد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: انتخابات وحدت و حضور بصیرت‌بار ملت را متجلی و متبلور می‌سازد.

انتخابات، وحدت و حضور ملت را متجلی می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در جمع عشایر منطقه چاه‌، عباس‌ اردونی اظهار داشت: عشایر مایه افتخار نظام و انقلاب اسلامی هستند و آنها با مرزنشینی در حقیقت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شجاعانه حراست و پاسداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه عشایر مرزداران و مرزبانان اصلی مرزهای ارزشی این نظام هستند، تصریح کرد: تمامی عشایر مظهر وحدت، وفاق، برادری، اقتدار و ایستادگی به شمار می‌روند.

فرماندار نهبندان ادامه داد: عشایر تجلی‌گر ازخودگذشتگی، ولایت‌مداری، مرزداری و شجاعت هستند و در واقع این قشر از جامعه جزو اصلی هویت دینی و انقلابی این نظام محسوب می‌شوند.

شرافتی یادآور شد: امروزه برادران اهل تسنن و تشیّع مرزنشین در حقیقت با یکپارچگی و وحدت از کیان و آرمان‌های انقلاب حفاظت می‌کنند و این مهم قابل ستودن و سبب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام شده و می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن از دیرباز درصدد تفرقه بین امت اسلامی بوده و امروزه اختلاف‌افکنی بین برادران اهل تسنن و تشیّع را نشانه رفته است، افزود: آنان از برقرار بودن برادری و هم‌دلی بین اهل تسنن و تشیّع در جامعه اسلامی ما در هراس و مداوماً در تلاش هستند تا این هم‌دلی را با دامن زدن به اختلافات گوناگون از بین ببرند.

فرماندار نهبندان از حضور باشکوه و پرشور عشایر و برادران اهل تسنن در کنار برادران اهل تشیّع در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروز عشایر و دیگر اقشار نهبندان همانند سایر ملت ایران اسلامی در عمل ثابت کردند که دنباله‌رو انقلاب و اهداف امام(ره)، پایبند ارزش‌های اسلامی و مطیع بی‌چون و چرای ولایت‌فقیه هستند.

شرافتی با بیان اینکه همین حضور پرشور توأم با بصیرت دینی مردم در صحنه‌های مختلف نظام سبب هراس و وحشت دشمنان به ویژه استکبار جهانی شده است، اظهار داشت: این ملت بارها ثابت کرده که هرگز فریب توطئه‌های دشمنان را نخورده و نمی‌خورد و دست از ولایت فقیه و ارزش‌های الهی بر نمی‌دارند و در راه و هدف خویش ثابت قدم باقی می‌ماند.

وی ضمن تأکید بر اینکه انتخابات در نظام اسلامی یک اصل به شمار می‌رود، تصریح کرد: انتخابات وحدت و حضور بصیرت‌بار ملت را متجلی و متبلور می‌سازد.

فرماندار نهبندان اضافه کرد: تمامی عشایر اعم از شیعه و سنی در انتخابات همانند راهپیمایی 22 بهمن حضور حداکثری و انتخابی آگاهانه داشته باشند چرا که مشارکت گسترده در انتخابات مایه سربلندی نظام و سرافکندگی دشمنان است و از طرفی پایه‌های انقلاب را مستحکم می‌سازد.

شرافتی خطاب به مسئولان افزود: مدیران و مسئولان اجرایی که طبق فلسفه وجودی خویش فقط برای خدمت به مردم بر پست و منصبی گماشته شدند باید بدانند که از بیت‌المال، وقت اداری و امکانات دولتی هرگز نباید برای کاندیدا و جناح خاصی استفاده کنند.

وی اظهارداشت: مسئولان در فضای انتخابات ضمن رعایت اصل بی‌طرفی باید درصدد فراهم آوردن زمینه‌های برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند باشند.

فرماندار نهبندان مردمی بودن، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، خداپیشه بودن و حافظ ارزش‌های اسلامی بودن را شاخص‌های کاندیدا و نامزدهای اصلح عنوان کرد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول