اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع انسجام اسلامی

همایش هم‌اندیشی مردمی انتخابات در یاسوج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: با موضوع انسجام اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی، همایش هم‌اندیشی مردمی انتخابات فردا 26 بهمن با حضور مسئولان عالی استانی در یاسوج برگزار می‌شود.

همایش هم‌اندیشی مردمی انتخابات در یاسوج برگزار می‌شود

محمد الفونه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزاری با صلابت آن اکنون دغدغه نخست مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد است.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: همه باید با گفتار و رفتار خویش زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه را فراهم سازیم که در این میان نقش مسئولان برگزاری انتخابات و کاندیداها مؤثرتر از سایرین است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به وظیفه مسئولان در این ارتباط اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان با حفظ بی‌طرفی و آماده ساختن همه زیرساخت‌ها از مؤثرترین حلقه‌های برگزاری انتخابات باشکوه خواهند بود.

الفونه در ادامه به وظایف کاندیداها برای ایجاد رقابت پر شور و بدون حاشیه در کشور و این استان و حوزه انتخابیه شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: هر کاندیدایی که به اصل مترقی ولایت فقیه اعتقاد قلبی داشته و حضور در مجلس را تنها برای رضای خدا و خدمت به مردم می‌خواهد اجازه هنرنمایی به دشمن در عرصه انتخابات را نخواهد داد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به این موضوع که همه ما مسئولان و کاندیداها و دست‌اندرکاران انتخابات باید به حسن اعتماد نظام جمهوری اسلامی احترام گذاشته و در چارچوب قوانین این نظام که حاصل جانفشانی هزاران شهید است حرکت کنیم، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم که با دست خود مغلوب ترفندهای شیطانی دشمن در انتخابات شویم.

الفونه با یادآوری سرنوشت کسانی که در فتنه 88 بازیچه و آلت دست دشمن شدند، یادآور شد: متاسفانه در آن هنگامه برخی از یاران انقلاب و امام که سابقه خدمت‌گزاری و خوشنامی در نظام را داشتند آن‌گونه سرنوشت شومی پیدا کردند که همه باید از آن درس عبرت بگیریم.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه به نشست هم‌اندیشی مردمی در انتخابات که فردا در یاسوج و با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: این نشست هم‌اندیشی فردا 26 بهمن از ساعت 10 تا 12 صبح در سالن همایش‌های دفتر آموزش و پژوهش استانداری این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول