اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخابات/ 36

دستگاه‏ها برای حضور حداکثری در انتخابات برنامه‏ریزی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: دستگاه‏های این شهرستان با توجه به مخاطبان و جامعه هدف خود، برنامه‏ریزی لازم را در راستای ایجاد زمینه حضور حداکثری در انتخابات انجام دهند.

دستگاه‏ها برای حضور حداکثری در انتخابات برنامه‏ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در شرق استان تهران علیرضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز در جلسه هماهنگی برخی از ادارات که با موضوع طرح راهکارهایی برای حضور حداکثری بخش‏های مختلف در انتخابات برگزار شد، به بیان موضوعاتی برای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات پرداخت.

وی اظهار کرد: این جلسه از سری جلسات ستاد حضور حداکثری در شهرستان دماوند بوده که با هدف ایجاد زمینه شور و نشاط در جامعه و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رأی برگزار شده است.

فرماندار شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایط خاصی قرار دارد چرا که دشمن از همه ابزارهای خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره می‏برد و سعی دارد تا با ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه مردم را به شرکت نکردن در انتخابات ترغیب کند.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: هم‌اکنون ما در نظام جهانی به‌عنوان یک قدرت بزرگ و الگویی کارآمد مطرح هستیم و نمونه آن را می‏توان شکل‏گیری نهضت‏های اسلامی در منطقه با الهام گرفتن از پیام انقلاب اسلامی ارزیابی کرد.

وی گفت: دشمن نیز از همین موضوع بسیار ناراحت است و با ترفندهای مختلف که برای انتخابات به کار می‏گیرد، به خیال خود می‏خواهد حضور مردم را کمرنگ کند تا به مردم دنیا ثابت کند ایران الگوی مطلوبی نیست.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در ستاد حضور حداکثری همه مردم عضو هستند و همه باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری را به بهترین شکل فراهم آوریم و انتخاباتی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا دستگاه‏ها و نهادهای شهرستان دماوند با توجه به مخاطبان و جامعه هدف خود برنامه‏ریزی لازم را در راستای ایجاد زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم سازند.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به توطئه دشمنان نظام در ایجاد ناامیدی در جامعه بیان کرد: باید در فرصت باقی مانده آسیب‏ها و آفت‏های موجود که به حضور حداکثری ضربه می‏زند را شناسایی کنیم تا بار دیگر با برگزاری انتخاباتی پرشور به استکبار جهانی ثابت کنیم؛ مردم ایران اسلامی لحظه‏ای از آرمان‏های بلند خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی محض از ولی‌امر مسلمین دست بر نخواهند داشت.

در راستای نشست‏های ستاد حضور حداکثری، جلسه هماهنگی برخی از ادارات با موضوع طرح راهکارهایی برای حضور حداکثری بخش‏های مختلف در انتخابات در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول