اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

ثبات سیاسی نظام برآیند مشارکت حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لردگان گفت: ثبات سیاسی نظام برآیند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

ثبات سیاسی نظام برآیند مشارکت حداکثری در انتخابات است

حجت‌الاسلام حسن انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: حضور فعال و گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب تقویت ثبات سیاسی نظام اسلامی، ایجاد انسجام اجتماعی و تقویت منافع مشترک ملی است.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است، گفت: اوج عزت یک ملت در تعیین سرنوشت توسط خودشان است، بر همین اساس مردم بیدار ما همیشه در صحنه هستند، به طوری که مشارکت گسترده مردم در انتخابات دوره گذشته، خود نشان از بیداری و بصیرت آنها دارد.

انصاری، برگزاری انتخابات آتی با مشارکت گسترده مردم را زمینه‌ساز اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی دانست و گفت: دشمنان با هدف کمرنگ جلوه دادن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، راهبرد تحریم را علیه انقلاب در پیش گرفته‌اند.

امام جمعه لردگان از تلاش رسانه‌ا‌ی گسترده دشمنان انقلاب برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات با هدف تحریم انتخابات خبر داد و گفت: دنیای استکبار با همراهی و همکاری برخی عوامل داخلی، قصد دارند فضای انتخابات آتی را به سمت امنیتی شدن سوق دهند که به فضل الهی و با افزایش بصیرت سیاسی مردم، در رسیدن به اهداف شوم خود همانند گذشته ناکام خواهند ماند.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات، افزود: در آستانه یک برگ زرین دیگر در کشور هستیم و تمام دشمنان منتظر هستند تا ببینند حضور مردم در پای صندوق‌های رای چه‌طور خواهد بود.

انصاری یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند دانست و گفت: لازمه پیشگیری و اقدام هوشمندانه در مقابل جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی، افزایش بصیرت سیاسی مردم است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول