اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

مردم ایران انتخابات را فدای مسائل کوچک نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران کشور هدف از برگزاری انتخابات را نشان دادن حضور مردم در صحنه دانست و گفت: مردم ایران انتخابات بزرگ را فدای مسائل کوچک نمی‌کنند.

مردم ایران انتخابات را فدای مسائل کوچک نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، سیدداود ساجدی در جمع کارکنان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه نظام‌های مردمی، منبع قدرت خود را از مردم می‌گیرند، تصریح کرد: امام راحل(ره) از ابتدای انقلاب بیش و پیش از همه به این سرمایه عظیم پی برد و با تکیه بر مردم توانست دین را بار دیگر به صحنه بازگرداند.

وی سرمایه اصلی برای تداوم انقلاب را مردم دانست و اضافه کرد: این سرمایه باید هر روز رشد کند و حضور مردم در کنار انقلاب حفظ شود.

مسئول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران کشور حضور در راهپیمایی‌هایی مانند راهپیمایی 22 بهمن را یکی از جلوه‌های حضور مردم در کنار انقلاب برشمرد و ادامه داد: انتخابات نیز بستر دیگری برای نمایش سرمایه عظیم مردم است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید نسبت به وضعیت خود و جایگاه نظام جمهوری اسلامی در جهان توجه جدی داشته باشیم و بدانیم که آنچه خدا به عطا کرده، نعمتی بزرگ است.

ساجدی یادآور شد: اختلافات داخلی نباید ما را از رسالت‌های بزرگمان در جهان و اینکه عضو یک جامعه تاثیرگذار هستیم، غافل کند.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم در حد توان خود میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهیم، گفت: آنان که مسائل کوچک مانند گران شدن برخی محصولات برایشان مسائلی بزرگ جلوه می‌کند، در انتخابات حاضر نخواهند شد، اما اغلب مردم که مسائل اساسی و کوچک را از هم تمیز می‌دهند، در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت.

مسئول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران کشور مسئله اصلی در انتخابات را حضور مردم و مسئله فرعی را انتخاب افراد ذکر کرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول