اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

رسانه‌ها ظرفیت مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: رسانه‌ها ظرفیت بزرگ تشویق و ترغیب حضور حداکثری مردم برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

رسانه‌ها ظرفیت مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوثر سید‌سعدالله رئیس‌ساداتی در جلسه توجیهی کمیته‌های پنج‌گانه ستاد انتخابات کوثر با اشاره به فعالیت کمیته‌های پنج‌گانه ستاد انتخابات کوثر اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در انتخابات انجام شده است و تعامل با دستگاه‌های نظارتی در اولویت برگزاری انتخابات آتی است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای فیلمبرداری و ضبط سخنرانی نامزدها در مساجد و حسینیه‌ها و همچنین انتشار اخبار انتخاباتی از طریق سایت و گزارش هفتگی فرمانداری از جمله فعالیت‌های ستاد انتخابات شهرستان در بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی است.

فرماندار شهرستان کوثر همچنین نقش مطبوعات در دادن امید و نشاط به جامعه در زمینه انتخابات را موثر دانست و افزود: مطبوعات در دادن اطلاعات لازم و به موقع و بیان عملکرد‌ها برای تقویت و مشارکت حداکثری مردم نقش موثری دارند و باید فضا را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده کنند.

رئیس‌ساداتی یادآور شد: انتخابات از مظاهر اقتدار ملی است و همواره سبب تحکیم و پیشبرد اهداف نظام شده است.

این مسئول بیان داشت: همه موظفیم در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند گام برداریم و با تعامل، همدلی و بی‌طرفی کامل، امانتداران خوبی برای مردم ولایت‌مدار شهرستان کوثر خواهیم بود.

فرماندار شهرستان کوثر تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی با هیئت نظارت شهرستان برقرار شده است و امید است که در انتخابات 12 اسفند که یکی از مظاهر اقتدار ملی است با زمینه‌سازی حضور گسترده مردم در این روز سرنوشت‌ساز چشم فتنه و دشمنان را کور کنیم.

رئیس‌ساداتی رصد کردن فعالیت تمام کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس، برگزاری جلسات با هیئت‌های اجرایی در زمینه تعیین محل شعب ثبت نام، شناسایی کامل نمایندگان فرماندار در سطح شهرستان، تجهیز اولیه شعب ثبت نام اخذ رای از لحاظ برق، تلفن و کلید و پریز، برگزاری همایش رای اولی‌ها را از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کوثر عنوان کرد.

وی هیچ مشکلی در تامین تجهیزات رایانه‌ای وجود ندارد و تمام شعبات اخذ رای مجهز به سیستم‌های ارتباطی به منظور برقراری خط اینترنت هستند.

فرماندار کوثر  در پایان سخنان خود اظهار داشت: این شهرستان از جمله حوزه‌های انتخابیه‌ای است که به علت موقعیت جغرافیایی و نامناسب بودن شرایط جوی ستاد انتخابات شهرستان اقدام به تشکیل کمیته حوادث غیر‌مترقبه کرده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول