اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی سپاه:

بزرگ‌نمایی مشکلات ترفند دشمنان برای عدم حضور در انتخابات است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی سپاه گفت: القای ناامیدی و دلسردی در بین مردم، کمرنگ جلوه دادن موفقیت‌ها وبزرگ‌نمایی مشکلات از ترفندهای دشمنان برای عدم حضور در انتخابات است.

بزرگ‌نمایی مشکلات ترفند دشمنان برای عدم حضور در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد دری ظهر امروز در جمع فرماندهان، ارکان گردان و شورای حوزه و رده‌های مقاومت شهری و روستایی شهرستان فارسان، اظهار داشت: امروز انتخابات، شناخت فرد نیست بلکه حضور حماسی و باشکوه در پای صندوق رای با افزایش بصیرت است که حافظ نظام و ولایت می‌شود.

وی با اشاره به نقش زنان در عرصه‌های مختلف، افزود: این حضور معنوی زنان در اجتماع از صدر اسلام تاکنون نشان داده که دشمنان انقلاب در بدست آوردن اهداف خود ناکام مانده‌اند.

دری با تاکید بر پرهیز آحاد مردم جامعه از گرفتاری در تنش‌های قومی و قبیله‌ای در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: آگاه‌سازی مردم و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی اولویت کاری همه دلسوزان انقلاب و نظام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی سپاه با تبیین معیارهای کاندیدای اصلح، ادامه داد: فرد در انتخابات مهم نیست بلکه معیارهای انتخاب اهمیت دارد و باید در انتخاب نمایندگان مجلس به این مسئله توجه شود که آیا کاندیدای موردنظر معیارهای مورد قبول قانون اساسی، ولایت‌مداری و التزام عملی به انجام احکام شرع مقدس را دارد یا خیر.

وی القای ناامیدی و دلسردی در بین مردم، کمرنگ جلوه دادن موفقیت و دستاوردهای دولت، بزرگ‌نمایی مشکلات را از ترفندهای برنامه‌ریزی شده دشمنان علیه انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: پیش‌بینی اقدامات دشمن با توجه به وجود جریانات جنگ نرم لازم است، لذا باید اقدامات هوشمندانه‌ای در این راستا با هدف پیشگیری قبل از وقوع در تمامی سطوح جامعه صورت گیرد.

دری با درخواست از احزاب و گروه‌های سیاسی برای تقویت روحیه نشاط و امید با هدف مشارکت گسترده مردم در انتخابات آتی، تصریح کرد: باید با داشتن برنامه منسجم و اصولی برای ایجاد فضای رقابتی سالم و قانونمند در انتخابات آتی تلاش شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول