اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

انتخابات فرصتی برای تحکیم مبانی وحدت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: انتخابات مجلس فرصتی برای تحکیم مبانی وحدت بین اقشار مختلف جامعه قلمداد می‌شود.

انتخابات فرصتی برای تحکیم مبانی وحدت است

محمدعلی پرتویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سردشت با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده بسیار نزدیک برگزار خواهد شد، اظهار داشت: باید در راستای فراهم کردن زمینه حضور مردم در انتخابات مبادرت شود ولی با این وجود اقشار مختلف جامعه به طور قطع در انتخابات مشارکت چشم‌گیر و تاثیرگذاری خواهند داشت.

وی نتیجه انتخابات محصول اراده جمعی دانست و گفت: اقشار مختلف جامعه از ابتدای پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تاکنون به انحای مختلف اعم از مستقیم یا غیرمستقیم برای تصمیم‌گیری در امور متعدد کشور همت گماشته‌اند از این رو در انتخابات پیش‌‌رو هم مانند سنوات گذشته حضور حداکثری همچنین توام با شور و شوق خواهند داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی طی 33 سال گذشته در بحران‌های مختلف اعم از تحریم‌های اقتصادی، جنگ نظامی رژیم بعثی علیه کشورمان و ده‌ها رویداد کوچک و بزرگ دیگر به همراهی خود با سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صحه گذاشته‌اند پس 12 اسفند نیز با حضور خود در صفوف طولانی و فشرده باری دیگر بر ولایتمداری و پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب صحه می‌گذارند.

پرتویی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات مجلس به فضای آرام، آزاد و سالم نیازمند هستیم ادامه داد: فقط در این فضا و شرایط کاندیداها می‌توانند به رقابت سالم با یکدیگر بپردازند لذا آنچه از اهمیت به سزایی برخوردار است مشارکت مردمی می‌باشد بر این اساس بستر مشارکت زمانی فراهم می‌شود عدالت در مورد کاندیداها اعمال شود که برای محقق شدن این امر تلاش روزافزون باید صورت می‌گیرد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رقابت سالم بین کاندیداها موجب جلب اعتماد رای‌دهندگان به عبارتی اقشار مختلف جامعه می‌شود همچنین نشاط سیاسی و اجتماعی در حوزه‌های انتخابیه ایجاد می‌شود و همه برای انجام این تکلیف خود از سر شوق و احساس مسئولیت در مراکز جمع‌آوری آراء حضور می‌یابند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول