اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن انتخابات را فرصتی برای براندازی ایران می‌داند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشورهای غربی از انتخابات کشورهای دیگر به ویژه کشور ما، به عنوان فرصتی برای براندازی استفاده می‌کنند.

دشمن انتخابات را فرصتی برای براندازی ایران می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رسول سنایی‎راد در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان ستاد سپاه چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: تابناک‌های کشورهای غربی از تاراج ملت‌های مستضعف دنیا بدست آمده‌اند.

وی با اشاره به ژست دموکراسی کشورهای غربی در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: کشورهای غربی از انتخابات کشورهای دیگر به ویژه کشور ما، به عنوان فرصتی برای براندازی استفاده می‌کنند.

سنایی راد ادامه داد: سران استکبار از طریق دیپلماسی عمومی اعلام می‌کنند که در کنار معاندان نظام جمهوری اسلامی قرار دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان از سه روند موجود در ایران و منطقه نگران هستند، گفت: در حال حاضر روند پیشرفت فناوری هسته‌ای، هوا فضا و عرصه‌های مختلف علمی ایران کشورهای اروپایی و استکبار جهانی را به شدت نگران کرده است.

معاون سیاسی سپاه بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را دومین مبحث نگرانی دشمنان دانست و گفت: سومین موضوع نگرانی کشورهای غربی، ماهیت ضداستکباری و ضد آمریکایی ـ اسرائیلی انقلاب‌های مسلمانان منطقه است.

وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، گفت: سه موضوع در انتخابات آینده باید مد نظر قرار گیرد که آرامش فضای انتخابات، مشارکت حداکثری مردم و انتخاب هوشمندانه شاکله این بحث را تشکیل می‌دهد.

سنایی راد ادامه داد: کاندیداهایی که از فیلترهای نظارتی و شورای نگهبان عبور می‌کنند با حداقل صلاحیت‌های لازم تایید می‌شوند؛ بنابراین مردم وظیفه دارند با هوشیاری، بصیرت و آگاهی خود به دنبال انتخاب کاندیدای اصلح باشند.

وی کاندیدایی را مردمی دانست که اقبال مردم با او باشد و با مخارج و هزینه‌های آنچنانی به دنبال کسب اعتماد و رأی مردم نباشد.

معاون سیاسی سپاه افزود: ایجاد شور و نشاط در جامعه و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای باعث خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی مکانیزم انتخابات در جمهوری اسلامی را بسیار خوب و مانع هرگونه اعمال نفوذ، نظر و سلیقه در نتایج دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی سالم‌ترین، واقعی‌ترین و تاثیرگذارترین انتخابات در کشور ما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول