اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل

ایران جای جولان دشمنان نیست / حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: آنچه در انتخابات مهم است حضور مردم در صحنه و رعایت مسائل امنیتی است تا دشمن مایوس شود و بفهمد که ایران جای جولان دشمنان نیست بلکه محل شیران و مردان خداست.

ایران جای جولان دشمنان نیست / حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بابل اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر حماسه بزرگی را خلق کرد که همانند همه حماسه‌ها سبب یاس و ناامیدی دشمنان و مایه امید دوستداران انقلاب شد.

وی تصریح کرد: آفرین به این مردم که در تقسیم عاطفه از هم سبقت گرفته و خوشا به حال ما که در زیر چتر اسلام و ولایت هستیم.

مهدوی با تقدیر از خدمات ارزنده فرمانده اسبق نیروی انتظامی و خوشامدگویی به فرمانده جدید نیروی انتظامی بابل بیان کرد: در نظام مقدس اسلامی چیزی به عنوان بازنشستگی وجود ندارد و از طرف همه مردم و مسئولان شهرستان بابل از زحمات رستمی فرمانده انتظامی بابل سپاسگزارم که تاکنون هیچ قصوری از نیروی انتظامی در انجام وظایف مشاهده نکرده و خدمات ارزنده‌ای به شهر ما ارائه دادند.

وی بیان کرد: ما بیشتر از گذشته حامی فرمانده نیروی انتظامی بابل بوده و در همه کارها از مسئولان ناجا در این شهرستان حمایت می‌کنیم.

مهدوی اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی ماموریت سنگینی برای ایجاد امنیت و آرامش مردم به عهده داشته و رسالت بزرگ نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات سالم و به دور از تنش را نباید نادیده گرفت چراکه ماموریت بزرگ نظام این است در 12 اسفند سال جاری حماسه دیگری توسط مردم ایران خلق شود.

وی تصریح کرد: آنچه در انتخابات مهم است حضور مردم در صحنه و رعایت مسائل امنیتی است تا دشمن مایوس شود و بفهمد که ایران جای جولان دشمنان نیست بلکه محل شیران و مردان خدا است.

فرماندار بابل اذعان کرد: این یک تکلیف است و بر همه ما انجام این تکلیف واجب است، امیدواریم به کمک همه مسئولان امنیت پایدار و آرمانی محقق شود تا در سایه‌سار امنیت زندگی پرتلاش داشته باشیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول