اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب قم:

انتخابات مظهر تجلی اراده مردم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه حضرت علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: انتخابات مظهر تجلی اراده مردم است.

انتخابات مظهر تجلی اراده مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نصرالدین اصغری ظهر امروز در جمع فرماندهان، مدیران، کارکنان و نیروهای بسیجی شهرستان لردگان، اظهار داشت: حضور در پای صندوق رای، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان ملت است.

وی تشکیل حکومت الهی را از اهداف انبیا و ائمه معصومین(ع) برشمرد و گفت: در طول تاریخ رسولان متعددی برای تشکیل حکومت مبعوث شدند ولی پیامبر اکرم(ص) موفق به تشکیل حکومت اسلامی و نشر شعائر الهی در جامعه شد.

اصغری ادامه داد: از بدو تشکیل حکومت اسلامی توسط شخص نبی مکرم اسلام(ص)، دشمنان درصدد براندازی این نظام الهی بودند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از آغازین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد این تلاش‌های مذبوحانه بوده‌ایم. 

معاون سیاسی سپاه حضرت  علی بن ابیطالب(ع) قم اضافه کرد: ماهیت نظام اسلامی با خوی استکباری کشورهای غربی در تضاد است؛ به همین دلیل به‌دنبال فرصتی برای براندازی یا مخدوش کردن مقبولیت این حکومت الهی هستند. 

وی انتخابات را مظهر تجلی اراده مردم دانست و گفت: تمام تلاش دشمنان انقلاب و ملت قهرمان ایران بر دلسرد کردن مردم از نظام پایه‌ریزی شده و کم شدن مشارکت مردم در پای صندوق رای خواسته قلبی آنان است.

اصغری گفت: تمام کوشش‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی در حالی صورت می‌گیرد که انقلاب‌های منطقه‌ای با الگوگیری از استقامت و پایداری مردم بصیر ایران اسلامی روبه افزایش است و هر روز یکی از دیکتاتورهای سرسپرده استکبار سرنگون می‌شود.

وی، شور و نشاط در انتخابات آینده مجلس را مانند راهپیمایی عظیم و بی‌نظیر 22 بهمن خواند و تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه با لبیک به ندای مقتدا و امام خویش، باردیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی مجلس شورای اسلامی، بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را غافلگیر خواهند کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول