اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

شرکت مردم در انتخابات جهان را متحیر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار دلیجان گفت: مردم ایران باید بار دیگر با حضور گسترده و یکپارچه خود در انتخابات جهانیان را مات و مبهوت انسجام ملی کنند.

شرکت مردم در انتخابات جهان را متحیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد آزاد ظهر امروز در جلسه حقوق شهروندی این شهرستان اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب شد جهانیان انگشت به دهان مانده و از همیشه در صحنه بودن مردم ایران در حیرت بمانند.

وی تصریح کرد: انتخابات از حساسیت دو چندانی نسبت به راهپیمایی برخوردار است که می‌طلبد مردم با درک این حساسیت ویژه در پای صندوق‌های اخذ رای شرکت کنند.

فرماندار دلیجان در ادامه ضمن تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی بیان داشت: در زمینه اموراتی که باید به مردم ارائه خدمت کنیم، باید عدم اتلاف وقت ارباب رجوع مورد توجه قرار گیرد چرا که این مسئله باعث می‌شود ارباب رجوع با رضایت‌مندی کامل اداره را ترک کند.

آزاد با اشاره به پایین بودن راندمان کار در ادارات بیان داشت: تعدادی از کارمندان از راندمان پایین کاری برخوردارند که این موضوع جز هزینه برای ادارات چیزی در بر ندارد.

وی ادامه داد: اجرای طرح دور کاری از طرح‌‌های بسیار خوبی است که اجرای درست آن از هزینه‌های اضافی ادارات خواهد کاست.

فرماندار دلیجان همچنین با اشاره به اهمیت درس اخلاق در ادارات و شفاف‌سازی اذعان داشت: با توجه به اهمیت اخلاق مدیران باید برای کارکنان کلاس‌های اخلاق گذاشته و از متخصصان و اساتید برجسته اخلاق در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول