اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم:

انتخابات پیش‌رو آزمون بزرگ ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: انتخابات پیش‌رو آزمون بزرگ ملت ایران است.

انتخابات پیش‌رو آزمون بزرگ ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم احمد رئیسی عصر امروز در آیین معارفه سرپرست پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر جم اظهار داشت: بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری بی‌نظیر و ارزشمند داشته است.

فرمانده بسیج ناحیه سپاه پاسداران شهرستان جم بر بسیج به‌عنوان الگوی کارامد نظام تاکید کرد و افزود: تقویت بسیج موجبات موفقیت نظام را فراهم می‌کند.

رئیسی با قدردانی از حضور گسترده مردم جم در سی‌وسومین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: نیروی مردمی بسیج در 22 بهمن ماه سال جاری بار دیگر نقشه‌های دشمن را خنثی کرد و نشان دادند که در همه شرایط پیرو فرامین مقام معظم رهبری هستند.

وی گفت: حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی برای نیرهای بسیجی لذت وصف‌ناشدنی به همراه دارد.

فرمانده بسیج ناحیه سپاه پاسداران شهرستان جم حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو را آزمون بزرگ دیگری برای ملت ایران خواند و تصریح کرد: همه باید با برنامه‌ریزی مناسب به دنبال خلق یک حماسه دیگر باشیم.

وی جذب حداکثری و بسترسازی مناسب برای حضور گسترده مردم در انتخابات را از وظایف نیروهای بسیجی دانست و اضافه کرد: در این راه همه باید به دنبال جذب حداکثری و ایجاد رقابتی سالم باشند.

مدیرعامل خدمات غیرصنعتی گاز ایران نیز در این آیین اظهار داشت: توجه به امورات فرهنگی باید یکی از کارهای اصلی این پایگاه باشد و این مهم باید با رویکرد بسیجی مورد توجه قرار گیرد.

محمدمهدی هاشمی تصریح کرد: توجه به نسل جدید انقلاب و جوانان پر انرژی همیشه یکی از دغدغه‌های مسئولین بوده و پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران نیز باید در این راستا برنامه‌ریزی گسترده‌تری داشته باشد.

وی افزود: ارتباط پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر شرکت خدمات غیرصنعتی گازایران با دیگر پایگاه‌ها و ائمه جماعات مساجد شهرک نیز باید تقویت شود و ما انتظار داریم در این زمینه شاهد تحول اساسی باشیم.

مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران اذعان داشت: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیار مناسبی در شهرک توحید برای کار و خدمات به ساکنین وجود دارد و برنامه‌ریزی در این راستا یکی از وظایف اصلی پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران است.

هاشمی همچنین حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مایه فخر و مباهات نظام دانست و اظهار داشت: شرکت خدمات غیرصنعتی همواره آماده خدمت به مردم و مسئولین برای برگزاری این‌گونه مراسم‌هاست.

سرپرست پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران نیز در این مراسم گفت: ابزار کار خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی فراهم است و باید پایگاه‌های بسیج فعالیت گسترده‌تری داشته باشند.

مسعود صف‌شکن افزود: بسیجیان همیشه خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی هستند و انتظار می‌رود این فعالیت‌ها دوچندان شود.

در این آیین مسعود صف‌شکن به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول